Toon posts:

[BC3] dv camera... sony of jvc??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn dvl 100 van jvc is een perfect beestje mooi lcd schermpje er op veel effecten heel strak beeld lekker klein en ziet er netjes uit

Verwijderd

Welk merk heeft jullie voorkeur en waarom? (Voor- en nadelen)...
Ik vind het zo moeilijk, er zijn zoveel merken en modellen!! *LOL* Ik heb alleen het idee dat Sony i.v.m. avi''s een algemenere standaard hierin heeft? Kan dit kloppen?

Alvast bedankT!

Peter

Verwijderd

Topicstarter
heb zelf de jvc dvl100
heel strak beeldje en de enigste cam met dv in in nederland omdat ik die zelf heb aangezet :-)
standaar staat deze functie by alle dv cams uit !! ook kan ie nu 400x zoomen ipv 100 wel digitaal natuurlijk

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb nu al een paar jaar de dcr-pc1e van sony en ben heel erg tevreden.
ook ik kan dv-in enablen met een dv widget en dat werkt prima.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik geen widget ik ga geen 400 piek uitgeven voor zo''n ding heb de bios van mijn jvc gewoon geflashed :)
zo kan je ook wat andere leuke opties aan zetten :7

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
400 piek?? dat is wel erg veel.
ik heb hem veel goedkoper kunnen kopen.
anders zou ik m ook niet moeten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
ahh dat scheelt gelukig op internet kosten ze nu tussen de 299 of 400 piek vondt ik een beetje teveel dus zelf maar een kabeltje gebouwd en cam geflashed heeft me nog geen2 gulden gekost en wat moet je nu tegenwoordig zonder dv-in

Verwijderd

Op m''n werk gebruiken we Sony (de DCR-VX2000)
Erg mooie dingen :9~ en goede kwaliteit..

Verwijderd

Topicstarter
ik kan by alles dv cams dv-in aan zetten en wat extra opties

Verwijderd

Ik zit te twijfelen tussen de gr-dvx77 of gr-dvx88... 77 zonder dv in en 88 met...

heb ik het goed door dat ik net zo goed de dvx77 kan nemen, want dan kan ik hem zelf flashen om zodoende de dv in te enablen?

Alweer bedankt!

Verwijderd

Topicstarter
ja heb je goed door standaard staat dv in by alle dvcams in nederland uit zelf al staat het in de specs want dat stond by my ook zo
maar mooi niet dus
dus gewoon lekker zelf doen

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Op zondag 27 mei 2001 18:05 schreef sub-zero het volgende:
heb zelf de jvc dvl100
heel strak beeldje en de enigste cam met dv in in nederland omdat ik die zelf heb aangezet :-)
standaar staat deze functie by alle dv cams uit !! ook kan ie nu 400x zoomen ipv 100 wel digitaal natuurlijk
Mijn Sony TR8000E heeft ook DV-in hoor..
kan je gewoon zo''n dingetje voor kopen. rond de 180 piek.. en hoppa dv in..
das niet speciaal ofzo.. Maar goed, ook ik ben erg tevreden over deze camera.. is een Digital 8

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Verwijderd

Topicstarter
ja voor 180 piek extra ja das dus niet standaatd ik heb mijn dv-in zelf aangezet voor nop :-)

Verwijderd

Is het altijd zo dat je dv in kan aanzetten? Of alleen bij bepaalde modellen?
Kan het bij de DVX-77 en DVX-88 of de DVP001 en de DVP003??

Verwijderd

sub-zero>> welke van de volgende twee camera''s zou je kopen en waarom?

JVC DVG88 of de JVC DVP3...

Een ieder ander mag natuurlijk ook antwoorden!!:)

Verwijderd

heb net een DRC-PC110E van Sony gehaald. Tot op heden kan ik alleen maar zeggen :9~

Verwijderd

Ik heb de sony PC 100e met memory stick.
Deze camera heeft 1.070.000 pixels.
de andere camera''s hebben gemiddeld 800.000 pixels.
Deze kamera heeft standaart DV in en DV out.
De foto''s hebben een resolutie van 1152 x 864 pixels.
Al het beeld materiaal wordt in de camera al bewerkt, zodat je het zo in de computer kan halen met een firewire kaart van circa FL 150,- en daar weer kan bekijken of bewerken.
De mogelijkheden zijn gewoon te veel om op te noemen. :) :P O+ *D
Pagina: 1