Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
COAX = gewoon Coaxial
Verwijderd
En het is altijd een kennisOp zondag 27 mei 2001 15:37 schreef pier het volgende:
Waar de volgende afkortingen voor staan :
UTP
HUB
COAX
Ik kan er niet opkomen.
Is het uberhaubt een afkorting ?
Sorry als ie in het verkeerde forum staat, maar ik dacht : Hiero zitten de kenners
www.whatis.com wil nog wel es helpen
Ford Mondeo Wagon 2.0 16v '06 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Net een kennis die weleens een vraag steld waarvan je zelf ook denkt : "Op zondag 27 mei 2001 15:40 schreef drLiter het volgende:
[..]
En het is altijd een kennisLOL...
www.whatis.com wil nog wel es helpen
Verwijderd
Ja ik zou ook zeggen dat het een kennis was hoor
Ook hier nog een leuk verhaaltje, maar dat had je vast wel gelezen voordat je in dit forum postte
Het was ook een kennis, nouja, iemand via ICQ die hier niet geregged is maar dit wel leest.Op zondag 27 mei 2001 15:48 schreef johnny appleseed het volgende:
Hub is ook geen afkorting, op whatis.com staat daar idd een leuk verhaaltje over
Ja ik zou ook zeggen dat het een kennis was hoor
Ook hier nog een leuk verhaaltje, maar dat had je vast wel gelezen voordat je in dit forum postte
En de FAQ had ik al gezien jah
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dit was toch voor een spreekbeurt ?Op zondag 27 mei 2001 15:52 schreef SoulMower het volgende:
ik was dus die "kennis"vast leuk om te weten dat het tog niet pier was die zich voordeed als n00wb
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Je moet hem niet alleen zien, maar ook lezenOp zondag 27 mei 2001 15:51 schreef pier het volgende:
En de FAQ had ik al gezien jah
UTP en hub staan daar in verklaard nl
Niet op gelet, sorry.Op zondag 27 mei 2001 15:55 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Je moet hem niet alleen zien, maar ook lezen
UTP en hub staan daar in verklaard nl
Gelezen heb ik hem wel.
Niet op gelet, sorry.
Gelezen heb ik hem wel.
[/quote]
ik lees dat dud nu
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
hub betekent middelpunt. en dat is het ook precies in een sternetwerk.Op zondag 27 mei 2001 15:46 schreef Pierce21 het volgende:
HUB is geen afkorting... gewoon een naam die nergens voor staat...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Dus dan is de Coentunnel een fullduplex 100 km/uur 4 poorts hubjeOp zondag 27 mei 2001 21:30 schreef kamstra het volgende:
hub wordt ook gebruikt om bijvoorbeeld een vliegveld aan te duiden, knooppunt van verbindingen, zeg maar.....