[BC3] transfer probleem

Pagina: 1
Acties:

• hobbeldebobbel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 22:11
ik heb het volgende rare probleem als ik ftp naar mijn linux bak en daar een grote hoeveelheid data naar toe stuur (150+mb)dan loopt de computer waarvan ik ftp (een windows bak) vast.
Waar kan dit aan liggen... eerst gewoon met een crosscable utp geprobeerd.. loopt weer vast. Daarna met een hubje ertussen....nog steeds hetzelfde probleem.
Het gebeurd tijdens ftp maar ook gewoon als ik vanuit windows verkenner dingen er naartoe sleep.
kan het aan de bekabeling liggen of??? of aan de tweee netwerk adapters: micronet (realtek chipset) + 3-com 595 vortex

hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet

• hobbeldebobbel
iemand?

maar die staat er niet

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb ik ook gehad :'(
heb daarom maar nieuwe netwerk kaarten gekocht en het probleem was weg :)

bij mij craste dus mijn pc als mijn vriendin op internet ging, ze iets van mijn hd af haalde, of we samen aoe2 of ra2 speelde via het netwerk.

kijk anders es of allebei de netwerkkaarten op dezelfde snelheid staan (bij mij werkt t dus niet op 100mbit, maar wel op 10mbit) :?

greetz...

Maikel

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• hobbeldebobbel
dat dacht ik dus ook...

dan toch maar een nieuw kaartje inbouwen.. :(

maar die staat er niet

• DJ-FreSh
  • Laatst online: 04-12-2025
kijk eens naar irq conflicten tussen je netwerk kaarten of tussen een netwerkkaart en bijvoorbeeld je geluidskaart.

Die conflictjes kunnen ook erg irritant zijn.

• hobbeldebobbel
geen conflicten en zelfs geen gedeelde irq''s

had ik al naar gekeken

maar die staat er niet

Pagina: 1