Toon posts:

[BC3] Vreemd netwerk probleem...!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel erg vreemd probleem,
ik probeer met een p200 via mijn netwerk kaartje op het internet te komen, het netwerk kaartje is een:
Realtek RTL8029(AS)
het is een PC kaartje.
eerst dacht ik dat het lag aan de IRQ instellingen, maar na dat veranderd te hebben bleek dat ie het nog steeds niet deed, het netwerk kaartje is gewoon goed geinstalleerd, en de drivers zijn geupdated (via diskettes.. :Z )zelfs de lampjes branden op dat ding (1 knipperdt er..)
toen heb ik es gekeken wat ie aangaf met DU METER, (proggie om te kijken wat er ECHT over je netwerk kaart gaat qua Upload/Download... duh..) en wat geeft ie aan:
0.6 KB/S DOWNLOAD
0.0 KB/S UPLOAD
|:(
en die download was echt normaal bezig..
WAT is hier mis..?
wie kan mij helpen..? :'(
ik hoor het graag..!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Klopt het programma misschien niet?

Verwijderd

Topicstarter
nou, het programma is eigenlijk geheel goed,
op de PC waar ik nu op zit is het namelijk wel gewoon goed..
dus ja..
is het de netwerk kaart?

• HENNEP
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 11:06

HENNEP

Just Someone

Heb je Chello? zo ja gebruik dan de Chello kaart 3com volgens mij net zoals ik heb.
Met een Realtek ding kom je niet op het internet.
Je chello kaart heeft een MAC-adres. dat adres heeft je realtek kaart niet dus dat zal het probleem wel wezen.(kan ook niet met dat ding)

Als je het via een netwerk probeert,heb je dan wel Internetdeling aangezet?

Trouwens ik ben nu ook aan het kl*ten met mijn netwerk.

Ik probeer mijn andere pc op het internet te krijgen maar het wilt niet echt meewerken :(

Nou veel suc6 en als je het niet weet vraag het dan gewoon ;)

Grt -=HENNEP=- ;)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb zelf chello en gebruik een realtek kaart en ik heb er geen problemen mee :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Kicked to netwerk

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je hiermee het net op wilt zul je eerst je ouwe vrij moeten geven. Als je chello hebt dan he.
Als je dat gedaan hebt zal die andere kaart werken.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
hoi hoi, nee, ik heb geen chello, ik zit in de uithoek van nederland, genaamd zeeland, met zeelandnet :Z , die ook 3com kaartjes gebruiken, dus ik ga niet via Chello.
ik draai geen Netwerk op de PC, ik wou alleen proberen om dat ding op internet te krijgen, en later dan misschien een netwerk aan te leggen (ik ben nog niet zo geleerd hoor..) maar wat raden jullie mij aan?

ik hoor het wel!
Groetjes..
Pagina: 1