Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
Goeie inet provider!
Gaan we lopen rotzooien of gaan we met novell aan de slag?
Denon AVR-X2800H, Quadral Amun Mk.III, Technics SL-7, DIY PhonoPre, AT-152LP / 4.225kW Heckert Solar / SMA 3.0-1AV-41 / Kia e-Niro 64kWh First Edition
lekker slechte reclame maken, dit is je kans!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Pandora gok ik, aan het emailadres te zienOp zaterdag 26 mei 2001 18:27 schreef ikbenveldmuis het volgende:
welke provider????
lekker slechte reclame maken, dit is je kans!
1) Toen ik het contract ondertekende ging ik akkoord met de toen gestelde downloadlimieten: 8Gig download ZONDER meerekenen van intern
Nu: 10 Gig MET rekenen intern
Ik download veel van nieuwsgroepen, dus met die 8zat ik snor, dus, ik ge hen daarover es informatie vragen
2) Ik betaal voor breedband, dan wil ik ook breedband, EN NIET VOOR ik op m''n download limie zit (gisteren aan 94% en een klein beetje gesurft, nu zit ik aan 100%??
Dus, pandora suckt
Maar het moet idd wel in je alg. voorwaarden staan voordat ze je kunnen afknijpen.
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Kan je vrij weinig aan doen behalve je er bij neerleggen.. denk niet dat''t de moeite loont om ermee naar de rechtbank te stappen. Jammer genoeg.. ook pandoos Belg hier die continue moet opletten dat ie niet teveel divx''jes binnenhaalt.
uploaden doe''k gewoon helemaal niet.. neemt teveel limiet voor ze rekenen dan
Verwijderd
Dan moet Casema zijn zaakjes maar eens beter regelen. Met MxStream Basic heb ik al een fair use van 35 Gb.Op zaterdag 26 mei 2001 23:30 schreef a casema user het volgende:
sorry hoor maar 10 Gig per maand is beetje aso en dan terrecht dat je wordt aangepakt als dit ten koste gaat van anders gebruikers bij jou in de buurt.
Verwijderd
sorry hoor maar 10 Gig per maand is beetje aso en dan terrecht dat je wordt aangepakt als dit ten koste gaat van anders gebruikers bij jou in de buurt.
Maar het moet idd wel in je alg. voorwaarden staan voordat ze je kunnen afknijpen.
</quote>
onzin, je snelheidslimit is gezet, dus iedereen bij jou in de buurt zou even snel moeten kunnen internetten. Daarnaast betaal je voor breedband en 24 uur internet, dan moet je dat kunnen gebruiken ook. De conclusie van 10Gb in een maand dus knijpen slaat helemaal nergens op, heb jij tegenwoordig wel eens in een nieuwsgroep gekeken, met al die binary troep die er tussen wordt gegooid (die ik iig niet hebben wil) ben ik al snel aan de 500Mb per dat en dat enkelt aan nieuwsgroepen. Nu zit ik via me werk op het internet en heb ik helemaal geen last van dat soort gedoe (ook qua snelheid niet
dit komt overeen met 2.995BEF/150FL
dit kan toch niet, das pure afzeterij
Maar goed, om de oorspr. vraag te beantwoorden.. het kan wel, maar alleen als je een ''partner in crime'' kunt vinden welke meehelpt. Het systeem is dan als volgt; jij laat een linux doos al het verkeer op poort 80 redirecten naar ''een ander systeem'' (je handlanger) en dat andere systeem NAT het en zet het weer terug naar poort 80.
De vraag is wat je hiermee bereikt, stel je zou dit voor elkaar krijgen (bv. iemand met een univ. account zou je best kunnen helpen), je provider zou dan echt wel zien dat je nog steeds teveel verkeer genereert en je gewoon afsluiten.
10Gb/per dag is overigens hetzelfde als 3,47Kb/sec (als je van een 24/7 datastroom uitgaat) dus imo nauwlijks breedband te noemen. Als jij 2 uur per dag surft met 50Kb/sec gemiddeld dan zit je al aan die 10Gb, oftewel is een onzinlimiet.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
maar 60gig is wel errrrug veel lijkt me zo
Ik ben al heel blij dat het normale surfen terug opnieuw vlot gaat tijdens de piekuren.
Misschien kunnen ze een soort tweevoudig tarief inlassen : 5 Gb tijdens de piek, 20 ''s nachts???