De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Als je nou eens erbij vertelde of je al had uitgezocht welke van de twee nic de problemen oplevert..
Apparaatbeheer al bekeken?
En met welk OS doe je dit?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
ja ik weet welke het is....enne ik draai onder win98 S(hareware) E(dition)...
moet je ook types hebben
moet je ook types hebben
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
uit de FAQ:
Probeer ook eens wat langer te wachten voordat je je topic weer omhoog trapt.
Buiten dat het nogal drammerig overkomt is het ook nog zo dat niet iedereen 24/7 hier zit. Soms kan je antwoord wat langer op zich laten wachten.
Kom nu maar met de type kaarten en of je de standaard win9x drivers gebruikt of de bijgeleverde (van flop).
Als je iets duidelijker bent in je posting kun je een beter antwoord verwachten, en scheelt dat een boel frustratie aan jouw en onze kant.Wat te doen voordat ik een vraag stel?
De volgende informatie is behoorlijk essentieel zodat anderen zich een beeld kunnen vormen van jouw netwerk, en dit voorkomt dat er in een nieuwe draad als eerste 20 postings komen om achter al die gegevens te komen. Zorg dus dat je deze gegevens bij de hand hebt voordat je een nieuwe thread maakt.
- Welke protocollen gebruik je ? (TCP/IP, IPX/SPX, NetBEUI, enz.) Wat voor bekabeling gebruik je ? (UTP, Coax, Token Ring, enz.) Wat voor OS draai je ? (Op de diverse machines.) Wat voor type netwerkkaarten gebruik je ? Wat zit er voor de rest voor Hardware in je netwerk ? (Type Hubs, Switches, Routers, enz..) Wat voor overige Software gebruik je ? (Proxy/Firewall/enz) Wat is/zijn de foutmelding(en) die je krijgt ? Wat voor stappen heb je zelf al ondernomen ?
Probeer ook eens wat langer te wachten voordat je je topic weer omhoog trapt.
Buiten dat het nogal drammerig overkomt is het ook nog zo dat niet iedereen 24/7 hier zit. Soms kan je antwoord wat langer op zich laten wachten.
Kom nu maar met de type kaarten en of je de standaard win9x drivers gebruikt of de bijgeleverde (van flop).
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
tcpip /ipxspx /netbeui protocollen
coax kabel
win98 SE & win95 B
win98 comp. 2x realtek, 1x met bnc, andere met utp (10/100 kaart) voor adsl
win95 comp 1x bnc
geen overige hardware
proxy zou het moeten doen via win98 pc, om adsl te delen, geen firewall
foutmeldingen zijn verschillend, steeds iets in de richting van dat de netwerkkaart niet goed geinstalleerd is, kapot kan zijn e.d.
zelf heb ik al het register teruggezet (oudere kopie dus) en werkt het weer wel, maar ik blijf de fout krijgen, en elke keer nadat ik geboot heb rebooten wordt ook zeer vervelend, en ik heb de kaartjes allebei al in een ander pci slot gezet (zijn allebei pci)
oja, de foutmelding gaat over het bnc kaartje voor het netwerkkie hier thuis
dit lijkt me toch wel genoeg hae
editje...ik heb ook al de nieuwste drivers gedownload/geinstalleerd
coax kabel
win98 SE & win95 B
win98 comp. 2x realtek, 1x met bnc, andere met utp (10/100 kaart) voor adsl
win95 comp 1x bnc
geen overige hardware
proxy zou het moeten doen via win98 pc, om adsl te delen, geen firewall
foutmeldingen zijn verschillend, steeds iets in de richting van dat de netwerkkaart niet goed geinstalleerd is, kapot kan zijn e.d.
zelf heb ik al het register teruggezet (oudere kopie dus) en werkt het weer wel, maar ik blijf de fout krijgen, en elke keer nadat ik geboot heb rebooten wordt ook zeer vervelend, en ik heb de kaartjes allebei al in een ander pci slot gezet (zijn allebei pci)
oja, de foutmelding gaat over het bnc kaartje voor het netwerkkie hier thuis
dit lijkt me toch wel genoeg hae
editje...ik heb ook al de nieuwste drivers gedownload/geinstalleerd
Pagina: 1