De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
poorten doorrouten.. ik heb ze ff opgezocht.
wat gebruik je? light of pro?
enieweej de poorten zijn:
6891-6901
als volgt te werk: port mapping opzoeken..
bij winroute light:
settings,2e tabblad (weet de naam niet) en dan port mapping: de poorten invoeren en het ip van de betreffende pc..
bij winroute pro:
settings, advanced, poort mapping: de poorten invoeren en het ip van de betreffende pc
dus: bijv jou ip van je pc = 111.222.333.444
dan moet je bij dest ip jou ip invoeren..
no offence
Misschien is het laatste verhaal overbodig maar ik heb aangenomen dat je een newbe bent.. daarom dat verhaal
wat gebruik je? light of pro?
enieweej de poorten zijn:
6891-6901
als volgt te werk: port mapping opzoeken..
bij winroute light:
settings,2e tabblad (weet de naam niet) en dan port mapping: de poorten invoeren en het ip van de betreffende pc..
bij winroute pro:
settings, advanced, poort mapping: de poorten invoeren en het ip van de betreffende pc
dus: bijv jou ip van je pc = 111.222.333.444
dan moet je bij dest ip jou ip invoeren..
no offence
Misschien is het laatste verhaal overbodig maar ik heb aangenomen dat je een newbe bent.. daarom dat verhaal
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Hmmm... bij mij werkte msn gelijk onder winroute op netwerkcompu.
Ik maak zelf ook vaak gebruik van portmapping, maar dat is dan voor ircserver, webserver, ircbot
.
Ik heb verder nog nooit probs gehad met msn, en nog nooit poortjes hoeven door te slaan.
Grtz
Ik maak zelf ook vaak gebruik van portmapping, maar dat is dan voor ircserver, webserver, ircbot
Ik heb verder nog nooit probs gehad met msn, en nog nooit poortjes hoeven door te slaan.
Grtz