De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
onze hub moet ik ook elke maand resetten, omdat hij helemaal nix geen dataverkeer meer doorgeeft
Man , mijn 24 poort switch (oudje, 10 Mbit CableTron) reset zich zo''n 10 keer per dag.
Dan zegt ie klik , gaan alle lanview lampjes aan en uit en aan .. enz . na een seconde of 10 doet ie et dan weer perfect.
Maar inderdaad, als ie helemaal niks meer doorgeeft en je hem zelf moet resetten is ie gewoon rijp voor de sloop..
Dan zegt ie klik , gaan alle lanview lampjes aan en uit en aan .. enz . na een seconde of 10 doet ie et dan weer perfect.
Maar inderdaad, als ie helemaal niks meer doorgeeft en je hem zelf moet resetten is ie gewoon rijp voor de sloop..
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein
Verwijderd
Spatie ertussen doet wonderenOp vrijdag 25 mei 2001 18:01 schreef Cutebritney het volgende:
onze hub moet ik ook elke maand resetten, omdat hij helemaal nix geen dataverkeer meer doorgeeft![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[edit]
werken de smilies niet meer ofzo????