Toon posts:

[BC3] Systeem freezed bij tweede netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben bezig met het bouwen van een file- en internetserver op mijn oude P1. Na het formatteren van de harde schijf en het opnieuw installeren van Windows (98 SE) installeer ik de netwerkkaartjes (Realtech!). Na het installeren van het tweede netwerkkaartje gaat het altijd (!) fout. De eerste de beste keer dat ik opstart na het installeren van het tweede kaartje blijft het systeem na een minuutje helemaal hangen. :(

Heeft iemand enig idee wat er fout zou kunnen gaan? BvD

Verwijderd

Op donderdag 24 mei 2001 15:05 schreef zware_jongen het volgende:
Ben bezig met het bouwen van een file- en internetserver op mijn oude P1. Na het formatteren van de harde schijf en het opnieuw installeren van Windows (98 SE) installeer ik de netwerkkaartjes (Realtech!). Na het installeren van het tweede netwerkkaartje gaat het altijd (!) fout. De eerste de beste keer dat ik opstart na het installeren van het tweede kaartje blijft het systeem na een minuutje helemaal hangen. :(

Heeft iemand enig idee wat er fout zou kunnen gaan? BvD
euhm na mijn weten ondersteunt windows98 geen meerdere netwerkkaartjes, maar ik kan het natuurlijk mis hebben

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probeer eens een ander slot of probeer irq sharing in bios uit te zetten.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-08 21:20
Op donderdag 24 mei 2001 19:41 schreef woeitje het volgende:

[..]

euhm na mijn weten ondersteunt windows98 geen meerdere netwerkkaartjes, maar ik kan het natuurlijk mis hebben
je hebt t mis :)

installeer ze eens in omgekeerde volgorde en/of in omgewisseld van PCI slot...

Verwijderd

/me heeft het mis :+

maar euh.... vind het maar nix in een win98 machine ;)

• BC3 Victim
bij mij doet ie het ook...alleen ik krijg telkens fouten van windows....enne niemand reageert op me topic...
iemand hier enig id wat het kan zijn>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu ff bezig met het veranderen van IRQ''s ed. Windows ondersteunt volgens mij wel 2 netwerkkaarten, want op mijn TBird 1 GHz deed hij het wel :?

In ieder geval alvast bedankt.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Ja zeg...omdat je niet binnen een half uur een antword krijgt?!?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

www.realtek.com.tw
ff de nieuwe drivers downloaden, de drivers die op flop staan kunnen NIET met 2 kaarten in 1 systeem werken onder sommige omstandigheden

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 12:40 schreef BackSlash32 het volgende:
Ja zeg...omdat je niet binnen een half uur een antword krijgt?!?
jij snapt het!
gefeliciteerd!

• BC3 Victim
Op zaterdag 26 mei 2001 12:45 schreef Sepans het volgende:
www.realtek.com.tw
ff de nieuwe drivers downloaden, de drivers die op flop staan kunnen NIET met 2 kaarten in 1 systeem werken onder sommige omstandigheden
thanx

Pagina: 1