De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hmm, ze zien elkaar wel, heb je nog andere protocollen geinstalleerd dan tcp/ip, of zien ze elkaar echt via tcp/ip in de netwerkomgeving?
welke ipadressen en subnetmask gebruik je nu?
en nee, ik houd niet van voetbal... :)
firewall draaien ? Zoja.. instellingen daarvan!! (zelfde hier, maar ik wil het ook zo)
If I agreed with you, we'd both be wrong.
ip 192.168.1.1 & 192.168.1.2Op donderdag 24 mei 2001 10:00 schreef Willem2 het volgende:
hmm, ze zien elkaar wel, heb je nog andere protocollen geinstalleerd dan tcp/ip, of zien ze elkaar echt via tcp/ip in de netwerkomgeving?
enne subnetmask 1.1.1.1
oow firewall heb ik uitstaan hoor
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
oow verkeerde forum...sryOp donderdag 24 mei 2001 09:58 schreef Bulldog het volgende:
>> [url="http:///listtopics.php/19"]Network Troubleshooting[/url]
HIJ DOET HET!!!Op donderdag 24 mei 2001 10:20 schreef Wampie het volgende:
Probeer eens subnetmask 255.255.255.0
thanx
Pagina: 1