[BC3] koppeling .com bij domein

Pagina: 1
Acties:

• dr.nld
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe krijg ik dit redelijkerwijs voor elkaar;
intern netwerk gekoppeld naar buiten met een linux distributie (freesco)>:) heb zo''n "handig" domeintje van namedemo voor het gemak www.maaktnietuit.com deze is al gekoppeld met de distributie, aangezien het interne netwerk misschien gekoppeld kan worden met de buitenwereld als bezoeker van maaktnietuit.com (nu nog gewoon als xxx.provider.nl) en zichtbaar wordt bij het browsen e.d.8-)

Don't Dream it, Be it! | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD 2019

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Niet.

Kun je bij de DNS komen van NameDemo/Zero dan?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• dr.nld
  • Niet online
Ja, kan de nameservers veranderen bij Namedemo, er is eventueel een mogelijkheid om op die linux bak bind of iets dergelijks te draaien.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

als je dat op die FreeSco bak wil doen zou je ''m op HD moeten draaien, maar ik weet niet of je daar wel BIND op kan draaien..
Neem wel een bind 9.x versie ajb dan.

Kijk ook even in [url="/listtopics.php/23"]Non-Windows Operating Systems[/url] voor freesco en bind.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• dr.nld
  • Niet online
Als het dus zou kunnnen werken i.c.m. die bind (draai hem tevens al een half jaar ofsow van HDD freesco tenminste) zou het moeten lukken maakt dus ook NIETS uit dat ik achter een kabelconnectie draai, kan dus dan echt gewoon die maaktnietsuit.com gebruiken naar buiten.

zal iig ff op zoek gaan hoe ik dat kan fixen ;)