Helup, volgens mij kan dit NIET werken omdat je C* & domeinnaam @Home moet invoere..
Of klopt dat niet??
Of klopt dat niet??
Daarvoor kun je routeren etc. instellen op de server. En anders kun je Microsoft ISA server installerenOp woensdag 23 mei 2001 15:40 schreef RiCk het volgende:
Jah we hebben hier een netwerk met als domein network.local , de server het netsrv01 en we willen dus dat de rest van het netwerk kan internette![]()
Maar als je nu gebruikt maakt van de DHCP van @Home. Dan kan dat toch niet.Verwijderd schreef op 23 mei 2001 @ 20:05:
Nope, alleen een geldig IP-adres.
Verwijderd
Lol MS ISA server kost 1600+ euro in de winkel, misschien beter om een programma als AnalogyX te downloaden of een ander shareware of freeware proxy pakketje! Misschien ICS...ddc schreef op 23 May 2001 @ 20:05:
[...]
Daarvoor kun je routeren etc. instellen op de server. En anders kun je Microsoft ISA server installeren
Verwijderd
geen probleem, je computernaam moet gewoon je @home naam hebben, wat voor domainnaam je op die AD server gebruikt is niet relevant..4POX schreef op 31 March 2003 @ 16:06:
[...]
Maar als je nu gebruikt maakt van de DHCP van @Home. Dan kan dat toch niet.
Ik loop nu tegen hetzelfde probleem. Ik wil graag active directory gaan draaien. maar weet niet of ik dan nog wel internet heb. Of moet ik dan het IP adress vastzetten ?
A wise man's life is based around fuck you
1. Misschien is dit een domme vraag ? Maar waar kun je de naam veranderen ?zwelgje schreef op 31 March 2003 @ 20:09:
[...]
geen probleem, je computernaam moet gewoon je @home naam hebben, wat voor domainnaam je op die AD server gebruikt is niet relevant..
wel een oud topic trouwens..
Dit topic is gesloten.
![]()