Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!
Als beide kaarten FD aankunnen, dan hebben ze een buffer om verkeer te ontvangen tijdens verzending, dus dan werkt FD ook goed (heb thuis een heel zooitje point-to-point FD-verbindingen).Op woensdag 23 mei 2001 01:07 schreef liekens het volgende:
Bij mijn weten werkt FullDuplex alleen als er een switch tussen zit. Van crosskabel weet ik het niet.
The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large
| I've got permission to color outside the lines |
Het data verkeer zou sneller moeten gaan. Dit omdat er niet meer gewacht hoeft te worden met ontvangen als er net gezonden wordt.
CyberJ
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
uhuh vaak genoeg problemen gehad met auto setting op een netwerkOp woensdag 23 mei 2001 09:29 schreef Genotix het volgende:
zet hem gewoon op auto, dan moet het goed gaan.
Verwijderd
Full Duplex wil zeggen, dat je i.p.v. 1 aderpaar, 2 aderparen gebruikt. Kortom de ene is de heenweg en de andere de terugweg. 10MBit is in FD dus te vergelijken met 20MBit. EN MET FULL-DUPLEX HEB JE GEEN COLLISIONSOp woensdag 23 mei 2001 09:26 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Als beide kaarten FD aankunnen, dan hebben ze een buffer om verkeer te ontvangen tijdens verzending, dus dan werkt FD ook goed (heb thuis een heel zooitje point-to-point FD-verbindingen).
Ik denk aan: Netstat Live>:)Op woensdag 23 mei 2001 01:12 schreef freaky20 het volgende:
oke thanx! Dan weet ik dat ook weer:). Waar kan ik een netwerk statistieken progje krijgen/downloaden:? Wil namelijk testen hoe snel netwerk het nou eigenlijk is....:)
dit progje is klein maar fijn
www.analogx.com > http://www.analogx.com/files/nsli.exe
stukje tekst dat erbij stond
Have you ever wondered just how fast your network connection is? Not just how fast the modem is connected at, but how much data you can actually get? Does your internet connection sometimes seem slower than normal? Forget hacking the registry or using counter-intuitive tools to get the information you want - enter the world of AnalogX NetStat Live (NSL)! NSL is a small, easy to use TCP/IP protocol monitor which can be used to see your exact throughput on both incoming and outgoing data - whether you''re using a modem, cable modem, DSL, or even local network! NSL doesn''t just stop there, it lets you see how quickly your data goes from your computer to another computer on the internet; it even will tell you how many other computers your data must go through to get there! But wait - there''s more! NSL also graphs your CPU usage of your system! This can be especially useful in identifying if your computer is what''s slowing things down, or if it''s your internet connection.