Toon posts:

[BC3] Win Route 4 setup problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:? :? H E L P :? :?

ik zit hier te klooien met winroute 4 en ik kom er niet uit, bestaat er ergens een Nederlandstalig faq hoe je het zaakje up-and-running krijgt???

ik heb 3 machines (alle met tcp/ip geconfigd) ''server'' heeft twee nic''s 1 voor netwerk en andere voor adsl. ik werk met 98se.

Iemand met deze config ervaring???

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Pro of Lite?

Edit:
Lite versie gaat helemaal automatisch, gebruik ik ook aangezien ik té lui ben veel ervoor te moeten doen 8-)

Verwijderd

Topicstarter
Pro 4 ....

als demo gedownload''ed.....

en met vrienden als astalavista....tja...

dus de ''lite'' is wel automatische, shit denk ik weer eens prof te doen... |:(

• Dennis
Op dinsdag 22 mei 2001 21:39 schreef CrazyTaxi het volgende:
Pro 4 ....

als demo gedownload''ed.....

en met vrienden als astalavista....tja...

dus de ''lite'' is wel automatische, shit denk ik weer eens prof te doen... |:(
De Pro versie heeft user accounts etc., maar met de lite versie kom je redelijk ver hoor. Er zit iig port mapping op, das voor mij het belangijkste. Bovendien is het gratis :)

Verwijderd

Topicstarter
Dus jij bent uit de lite gekomen?

of heb je al wat netwerk ervaring? :)

Verwijderd

Topicstarter
Nou, ik heb de pro geuninstalled en toen opnieuw opgestart enzovoort...

maar ik heb nu die lite draaien, maar op mijn client kan ik nog steeds niet internetten...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
heb ervaring met Winroute 4 pro en Chello, diverse keren aangelegd, heb uitgebreide tekst voor hoe je het moet opzetten (ga niet altijd zelf maar laat mensen zelf doen via die bestanden), meld even als je die wilt hebben. Ze beschrijven hoe je chello kan delen, maar ASDL moet eigenlijk hetzelfde zijn.

RK
PS het zijn tekstbestanden niet zo groot

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• freaky20
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 25-01-2024

freaky20

Lazy tweaker

Ik heb dus ook geprobeerd om winroute 4.1 pro te installen... niet dus he!!! Veel te moeilijk... ik las dus dit topic... ik dacht laat ik de light versie proberen... en jawel zo easy als het maar kan!

Oude computerspullen bewaren is cool, alleen waarom?!

Verwijderd

Als je de pro default installeerd hoef je niks te doen. Op de client stel je het IP van de winroute bak als default gateway en je zet hem bij de DNS. Voorbeeld: Winroute bakje met 10.0.0.150 op netwerkkaart naar ADSL, alleen NAT op RAS interface aanzetten.
Andere kaart 192.168.0.50, dan bij de clients default gateway=192.168.0.50 en DNS zoekvolgorde=192.168.0.50 Daarna Explorer natuurlijk op LAN zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Okee, ik ga het gelijk (als ik dadelijk van werk kom) proberen... :)

dank!

En RK ik wil heel graag je tekst bestanden ontvangen, mail ze maar naar:
the_wizzard@dolfijn.nl

Thanx ! :)

• BC3 Victim
Zo komen er vanavond voor 20.00 uur aan.
(werk en dergelijke, weet je wel)

RK

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
:) T H A N X :)

• Dennis
CrazyTaxi: ik heb inmiddels ook al via icq gereageerd :)

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-08 19:51
RK kan je ze ook ff naar dk@dead-kennedy.com sturen?

WEBN & chill (@IBKR)

• Unique
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-05-2025
Hehe lol,

Volgens mij heb ik een andere versie winroute pro..

Ik hoef alleen nat aan te zetten en alles werkt :Y)

Dus waar hebben jullie het nou eigenlijk over dat die pro versie zoveel instellingen heeft :?

Oh well,
Unique

Verwijderd

Ik snap ook niet dat jullie er zoveel problemen mee hebben, na een half uurtje instellingen goed zetten werkt het (bijna) perfect. Alleen sommige website, zoals Fok!Zine, het Fok Forum en [url=""http://gathering.tweakers.net"]GoT[/url] worden niet ververst, ik mag dus elke keer op F5 drukken bij het bezoeken van een van die 3 websites om de laatste info te bekijken ... :(

Maar voor de rest gewoonweg geweldig. Het werkte overigens al binnen 2 minuten, alleen alle verdere instellingen die ik wilde doen hadden nog 28 minuten nodig ;)

• James_Watt
  • Laatst online: 15-08 15:56
Tazzzz

Zet je cache uit dan:P

Iwill KK266 R | Amd 1333 266 | Global win wbk38 | 512 Mb M-Tec | 2 x Seagate U 5 40 Gb raid 0 + 2 x Barracuda IV 80 GB raid 0 | Liteon 48x12x48 | Cyberdrive 52 | Radeon 8500 | 3com509 |

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 20:16 schreef James_Watt het volgende:
Tazzzz

Zet je cache uit dan:P
Das een optie ja... maar kan het niet anders? De cache kan toch fijn zijn. Ik heb trouwens zoiets ingesteld dat hij voor de 3 betreffende pagina''s niks in de cache mag zetten... tenminste dat dacht ik.

• BC3 Victim
Inderdaad even de instellingen goed zetten maar dan moet je wel weten welke instellingen. Ben je daarbij nog niet zo''n ster in het technische engels, ja dan wordt het moeilijker .....

PS Bij mij werkte het binnen 10 minuten ....

Verwijderd

Op woensdag 23 mei 2001 23:22 schreef RK het volgende:
Inderdaad even de instellingen goed zetten maar dan moet je wel weten welke instellingen. Ben je daarbij nog niet zo''n ster in het technische engels, ja dan wordt het moeilijker .....

PS Bij mij werkte het binnen 10 minuten ....
Het was de eerste keer dat ik hem installeerde, viel me eigenlijk nog mee dat het zo snel werkte :)

En dat engels wil af en toe nog weleens problemen opleveren ja.

En RK? Jij was toch diegene met die handleiding? Mail hem mij ff op bigtazzz@gmx.net !

Bedankt :)
Pagina: 1