De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee, dit is lekker goedkoopnetwerkkaarten (1.000 p/stuk)
addendum :
zojuist te horen gekregen dat voorgestelde ICS enkel werkt bij ADSL, ... maar niet bij kabel-verbinding aangezien je hier maar 1 IP kan verkrijgen, plop je de RJ45 in de uplink dan zal je niet meer kunnen surfen.
zojuist te horen gekregen dat voorgestelde ICS enkel werkt bij ADSL, ... maar niet bij kabel-verbinding aangezien je hier maar 1 IP kan verkrijgen, plop je de RJ45 in de uplink dan zal je niet meer kunnen surfen.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is trouwens BEF in niet Bfr of wat dan ook.
hehe, ik vond het al vaag (en duur)Op dinsdag 22 mei 2001 20:58 schreef poohbeer het volgende:
Het is trouwens BEF in niet Bfr of wat dan ook.
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
In plaats van Netbeui kan je toch IPX/SPX gebruiken ?
(heb ik namelijk)
Of brengt dat enorme security breaches met zich mee
(bij de weg * Jake geen IPX over inet...)
(heb ik namelijk)
Of brengt dat enorme security breaches met zich mee
(bij de weg * Jake geen IPX over inet...)
Verwijderd
Er zijn dus mensen die het ook zo aansluiten op @Home, alleen dan heeft 1 pc Sygate en 2 netwerkkaarten. Dus 2 netwerken over 1 hubje. Errug!! Hier is het @home netwerk ook al zo vervuild met allemaal interne ip''s en onverklaarbaar UDP verkeer enzo.
Pagina: 1