Toon posts:

[BC3] MSN Messenger + Sygate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, sinds ik op mn netwerk pc zit die gebruik maakt van Sygate kan ik met MSN messenger geen bestanden meer versturen. Wat moet ik doen?
MZZL

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
daar ben ik nou ook benieuwd naar, hetzelfde geld bij mij voor ICQ trouwens

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
* BUMP *

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
alles wel goed ingesteld?? bij mij doet alles het hoor

Verwijderd

Topicstarter
Bij mij doet alles het ik kan alleen geen bestanden versturen :?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:43

GaMeOvEr

Is een hork.

Op maandag 21 mei 2001 16:52 schreef SMulTiE het volgende:
* BUMP *
Wil je dat wel eens niet doen, binnen 7 minuten een topic omhoogbumpen/kicken ? :(

Aannames zijn fataal.

• BC3 Victim
Op maandag 21 mei 2001 17:07 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Wil je dat wel eens niet doen, binnen 7 minuten een topic omhoogbumpen/kicken ? :(
sorry, je hebt gelijk, ik was alleen heel erg benieuwd....het spijt me, ik zal het echt niet meer doen

• BC3 Victim
nu vraag ik me toch wel erg af of er mensen zijn die het antwoord op de vraag weten.....ik zit hier nu al een poosje mee :(

Verwijderd

Op maandag 21 mei 2001 17:11 schreef SMulTiE het volgende:

[..]

sorry, je hebt gelijk, ik was alleen heel erg benieuwd....het spijt me, ik zal het echt niet meer doen
En 41minuten later deed hij het weer [zie je post hieronder :r:r:r]

Misschien es zoeken! [Ik ben nu helemaal niet meer bereidt om je iets uit te leggen of te helpen!]

• BC3 Victim
jezus hé, ik vraag alleen maar of iemand me wil helpen, en ik krijg alleen maar van die k*treacties, ik heb de search al gebruikt, en ik kon nix vinden, dus ik dacht ik vraag het maar.....maar ik heb er alweer spijt van...wat een gezeik hé :r:r:r:r:r

Verwijderd

ik heb ook sygate, maar als de andere computer uitstaat, kan ik niet meer internetten, maar wel ftp''en, kazaa, en msn''en...

sygate is raar..

Verwijderd

Topicstarter
Weet er nou echt niemand antwoord op de vraag??????????

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Kan je je wel aanmelden ?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Je moet in Sygate een aantal incoming ports open zetten om de bestanden van MSN te kunnen ontvangen.
Het voordeel van ICQ is dat je in ICQ zelf kan aangeven welke en hoeveel poorten je voor files/chats je wil gebruiken maar bij MSN zit je gewoon vast aan de "default" settings.
Welke poorten je moet gebruiken kan je in de MSN help zelf vinden. Je moet dan even kijken op "Verbinding maken van achter een firewall" voor de poorten voor file senden en voor voicechat (dat zijn dus weer andere).

Ook

edit:
[quote]
Bestandsoverdracht:
Het poortbereik van 6891 tot 6900 wordt door zowel de binnenkomende als de uitgaande TCP-verbindingen gebruikt. Hierdoor kunnen er voor iedere verzender 10 bestandsoverdrachten tegelijkertijd plaatsvinden. Als alleen poort 6891 is geopend, kan er slechts één bestandsoverdracht tegelijkertijd plaatsvinden.
[/quote]

Wees consequent, maar niet altijd

• BC3 Victim
kan iemand me vertellen hoe ik dat moet instellen in Sygate??? =(laatste versie 4.0 build 727)

bij voorbaat dank!!!

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

1. Kijk hier voor mijn regeltje voor MSN in Sygate
2. Maak een nieuw textfiletje aan
3. Zet de text erin en save het als MSN.cfg
4. MSN.cfg importeren in Sygate 4
5. Kijk hier voor meer importeerbaar regeltjes voor Sygate.

Je kan de .cfg file gewoon in notpead openen zodat je kan zien hoe het pcies zit!

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

Pagina: 1