[BC3] Problemen met Inloggen op NT

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een laptop die normaal op een NT-domein inlogt. Ik wou de even op m''n thuisnetwerk aansluiten en veranderde het domein in de workgroup van m''n thuisnetwerk. Wanneer ik nu reboot kan ik langs geen kanten meer inloggen omdat ik het paswoord niet heb... :(

Enig idee om dit op te lossen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Dat is niet mogelijk, als je het admin password van het betreffende domain niet hebt. (of van een user die het recht heeft om computers in een domain toe te voegen)

vraag je systeembeheerder om hulp.

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• BC3 Victim
Daar vreesde ik al voor...

Dan zal ik dat maar eens doen. Kan je met NT bij het opstarten kiezen om op een domein of een workgroup in te loggen?

Merci.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

wat je wel kunt doen is op de server en user aanmaken (als je natuurlijk op de server kan) in user manager for domains en die admnistrator rechten geven zo kan je het wachtwoord veranderen.

kan je niet op de server moet je inderdaad even je systeembeheerder erbij roepen

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• BC3 Victim
Ik kan dus inderdaad niet aan de server...

Ik zal morgen de systeembeheerder wel eens bellen dan. Vandaag zal ik hem maar niet storen.

Bedankt.

• Dreamer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 15:37

Dreamer

Foutje

geen dank dan houd het inderdaad gewoon echt op :(

specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt

• BC3 Victim
Op je thuisnetwerk even de zelfde gebruiker aanmaken als op het NT netwerk (met zelfde wachtwoord ofcoz). In je laptop staat waarschijnlijk je laatst gebruikte username. Misschien een handige proggie voor je: Netswitcher. Ideaal voor laptoppers die moeten switchen tussen meerdere netwerken. Ook voor MS Networking/NT/W2K & Novell.

• BC3 Victim
Merci,
ik zal''t eens uitproberen.

Pagina: 1