[BC3] Hoe Server?

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb een vraag. Ik krijg morgen een dondervogel 1Ghz met alles er op en er aan. :9~ Maar nu heb ik nog een Celly 2 433@550 staan en wou ik die gebruiken als server. Het OS is Win2000. Hoe kan ik dit het beste aanpakken. (Ik weet nie of dit belangrijk is maar ik heb kabel van @home) Alvast bedankt voor al jullie reacties!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
Tsja, wat wil je er precies mee doen, het lijkt me wel een leuk bakje voor een webserver met wat cgi en php etc. @Home doe daar meestal niet zo moeilijk over

• BC3 Victim
Dat was nie zo moeilijk nee. Tnx!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Joppe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-01 15:35
anders moet je de user NVidiaGebruiker maar eens vragen, die heeft zo''n zelfde bak als server, naja bijna dan, tis een 466, kijk maar op http://212.120.121.84 (wel ff door de athomo proxy)

• BC3 Victim
Wel wat PHP en CGI maar ik zag in de search dat iemand van zijn server pc''tje een CS server had gemaakt. Ik kon er niet echt uit wijs worden hoe ie dat gedaan had maar is dat mogelijk voor Q3 en hoe doe ik dit precies. Ik zal nog wat specs geven:

Celly 2 433@550
128 MB SDRam
40x CD Rom
8x Brander
4,5 Gig schijf
AOpen plankje

Alvast bedankt!!

Verwijderd

Nou, dat is toch niet zo moeilijk?

Ik heb zelf geen quake3 geinstalleerd, maar wel bijvoorbeeld UT. UT kan als dedicated server dienen na installatie. Ook kun je gratis een UT server only versie downloaden.

Het is gewoon een principe van een multiplayer game opzetten over TCP/IP.
Pagina: 1