Ben nu al de hele dag aan het kloten
met netwerkkabels. Kan iemand in omgegeving Tilburg mij helpen. Kom je ophalen + krat bier (of geld).
Er moeten kabel of 5 gemaakt worden.
Waarom koop je geen complete kabels, scheelt je een hoop gekloot.
Woon helaas te ver weg om je te helpen.
Woon helaas te ver weg om je te helpen.
I play my enemies like a game of chess...
Ja had ik beter kunnen doen, dacht wel dat het ging lukken. Heb dus nu 300 meter liggen en das een beetje zonde om weg te gooien!
Das idd zonde, heb je een knijptang?? Zo ja dan moet het vrij eenvoudig zijn.
Ik neem aan dat je de coderingen kent.
Strip de buitenste huls, zodat je alle acht de draden naast elkaar kan leggen. Leg ze op volgorde. Druk ze in de connector (totdat ze tegen het plastic aan zitten. Knijp hem dicht met de tang. (niet met een platbektang of schroevendraaier, dat is vragen om problemen)
Zo moet het lukken, heb er al honderden gemaakt op deze manier.
Suc6
Ik neem aan dat je de coderingen kent.
Strip de buitenste huls, zodat je alle acht de draden naast elkaar kan leggen. Leg ze op volgorde. Druk ze in de connector (totdat ze tegen het plastic aan zitten. Knijp hem dicht met de tang. (niet met een platbektang of schroevendraaier, dat is vragen om problemen)
Zo moet het lukken, heb er al honderden gemaakt op deze manier.
Suc6
I play my enemies like a game of chess...
Hee, ik woon in Tilburg (centrum) er ik heb wel wat ervaring met het maken van ISDN/UTP kabeltjes. Zowel crossed als straight.
Waar kan ik je mee helpen?
Waar kan ik je mee helpen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
misschien heb je hier wat aan http://www.kompanje.nl/ ?, er staat links in het menu ergens hoe je UTP kabels kan maken suc6
He Marcus, heb jij misschien morgen tijd om mij even te helpen. Niet te vroeg uiteraard aangezien het vanavond meimarkt is in de stad. Het netwerkje wat ik moet aanleggen is op de nieuwstraat. Alvast bedankt!
Kunt me evt bellen op 0618878417
Kunt me evt bellen op 0618878417
Pagina: 1