Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Waarschijnlijk een verkeerd Default Gateway adres voor je provider of anders klopt je internet IP adres of subnet mask niet.
Die moeten juist ingesteld staan op de netwerkkaart die je met het internet verbindt (eth0).
Kijk ook eens in het forum op de Freesco site.
Die moeten juist ingesteld staan op de netwerkkaart die je met het internet verbindt (eth0).
Kijk ook eens in het forum op de Freesco site.
Check inderdaad de gegevens van je provider. En als je niet helemaal vertrouwd bent met IP''s, netmasks ed. gewoon de setup-handleiding van freesco.com volgen... Werkt 90% van de gevallen feiloos.
Daarnaast is de een van de meest voorkomende reden van een niet correct werkend freesco-systeem niet goed geconfigureerde nic''s. Ik had zelf het probleem ook toen ik mijn freesco-box van een p100 naar een p133 over had gebouwd. Dagen lang van alles geprobeerd totdat ik er achter kwam dat de nic''s niet allemaal op auto-negotiation stonden.
suc6
Daarnaast is de een van de meest voorkomende reden van een niet correct werkend freesco-systeem niet goed geconfigureerde nic''s. Ik had zelf het probleem ook toen ik mijn freesco-box van een p100 naar een p133 over had gebouwd. Dagen lang van alles geprobeerd totdat ik er achter kwam dat de nic''s niet allemaal op auto-negotiation stonden.
suc6
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het is wel zo dat mijn isdn adapter nog niet is verbonden met de buitenwereld .... maar dan moet de router het toch gewoon doen (dhcp en zo)
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)