Toon posts:

[BC3] Mxstream/Sygate 4.0/Wink2 Server

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
--------------------------------------------------------------------------------
Hallo beste mensen,
Ik heb sinds gisteren Mxstream via Xs4all (fast). Voorheen gebruikte ik altijd Sygate 4 dat ging echt wel perfect(ik vindt het nog steeds de beste). Echter kan ik niet internetten op de clients. Als ik daiup kies en dan helemaal configureer zie je dat Sygate offline is, maar als je Ethernet kiest en dan de NIC van Mxstream dan laat Sygate zien dat die online is. Ik weet hoe zo''n beetje Sygate werkt en geconfigureert moet worden. Welliicht zie ik iets over het hoofd?

Met vriendelijke groeten,

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
is het een nieuwe config of is het een bestaande config die opeens niet meer werkt?

ik bedoel dus, werkte het eerst wel toen je nog normaal inbelde ofzow? en werkt het nu niet meer of heb je alles opnieuw geinstalled en krijg je het nu niet meer aan de praat?

ps. krijgen de clients wel een ip toegewezen?

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nooit de oude config gekent, want heb het sinds gisteren. Engiste ip die de clients hebben is die van de server (er is ook een gateway en DNS ingesteld 192.168.0.1)
Ik hoop dat je mee echt kan helpen.

Ik zit nu via VNC te internetten (echt klote dus). Vag is ik kan niet inetten als Sygate ALLEEn open is ik moet ook verbinding maken. Als ik met Sygate de Ethernet Selecteer dan kan ik niet dail kiezen en ik denk toch dat daar de probleem ligt)