De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
maar ze staan wel verstopt op de realtek site
goed zoeken heb ik ze ook vandaan gehaald
ze heben ooit in het bios/driver update dingese gestaan op tweakers.net kijk daar eens in
Contact via icq en ik stuur ze.
Dat is ook zo. Of Realtek zit er zelf naast.Op vrijdag 18 mei 2001 20:53 schreef edwinv het volgende:
Ik dacht dat alleen de 8129 en 8139 10/100 waren.
Peace to y''all
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
http://www.thedennissoftcompany.com/personal/rotzooi/netwerk.zip
Alleen het setup.exe bestand zit er nier bij want die kon hij niet lezen, maar die heb je toch niet nodig. Suc6!
Ps. na dit weekend haal ik ze weer weg
Verwijderd
Indien ja dan niet de Realtek drivers gebruiken die zijn bagger.
Haal ze bij Edimax, dan werkt het als een trein.
Een edimax kaart ? Ik zou ''t niet weten
Ik heb ''m ook maar gekregen.
Peace to y''all
Citaat uit de readme in de dir win95 :
Windows 95
Introduction:
-------------
This document describes the procedure to install Windows 95
driver for PCI Ethernet adapter.
Location of Driver: \WIN95\RTL8029.SYS
Toch bedankt, en ik zal ze proberen. Als ze ook voor 8019 werken, alsnog bedankt.
Peace to y''all
Peace to y''all