[BC3] sygate probleem

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
hoi,

ik heb thuis een netwerk van twee computers,
beiden hebben windows98se.
ik heb het programma sygate geinstaleerd om de adsl-verbinding te delen,deze werkt opzich wel goed,maar........
de computers konden elkaar zien in netwerk-omgeving ,maar na de installatie van sygate niet meer,alleen de internet-verbinding werkt,maar ik wil ook bestanden naar elkaar verzenden.
pas als ik op de client in internet explorer
webinstellingen herstellen doe,dan zien ze elkaar weer via netwerkomgeving,alleen dan is het programma sygate weer uit.|:(
Ik wil het graag zo hebben dat ze het allebei doen.
weet er iemand een oplossing voor dit probleem???????
de server:
ip adres = 192.168.1.1
de client:
ip adres = 192.168.1.2

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
niemand????????

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik gebruik ook sygate en heb gewoon zelf de ip''s toegevoegd net zoals de subnet

• BC3 Victim
Ook ik werk met sygate, maar alles werkt gewoon goed. Je moet natuurlijk wel het nodige op ''share'' zetten, maar dat doe ik alleen als ik buiten internet ook lokaal wat uit wil wisselen. Het ip-adres van de client heb ik door sygate zelf laten bepalen, en mijn client staat op dynamische ip adres toekenning.
Have fun!!! B-)