De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
niemand????????
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik gebruik ook sygate en heb gewoon zelf de ip''s toegevoegd net zoals de subnet
Ook ik werk met sygate, maar alles werkt gewoon goed. Je moet natuurlijk wel het nodige op ''share'' zetten, maar dat doe ik alleen als ik buiten internet ook lokaal wat uit wil wisselen. Het ip-adres van de client heb ik door sygate zelf laten bepalen, en mijn client staat op dynamische ip adres toekenning.
Have fun!!!
Have fun!!!