[BC3] Systeembeheerdertjes bij jullie op school

Pagina: 1
Acties:
  • 177 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Reageer hier eens wat jullie vinden van jullie systeembeheerdertjes bij jullie op school.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Bij ons vreten ze alleen maar uit hun NEUS!!!!!!!
Maar dat weet jij vast ook wel want we zitten op dezelfde school ;)
(8>

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

LoL :D

Die gasten snappen er bij ons echt geen hol van :D. Ze kunnen de prokzie van kennisnet amper instellen :)

En dan gaan ze met poledit werken nog leuker :o

Verwijderd

de manier waarop je de vraag stelt ("tjes") zet al een toon. Vraag de vraag neutraal, dan krijg je betere en representatievere antwoorden).
Nou zal''t natuurlijk wel zo zijn dat je ze gewoon lekker afgezeikt wil zien worden..
Ach ja

Verwijderd

bij mij op school doen ze echt niks, 13 uur in de week ligt het netwerk eruit en dan ga je vragen waar die vent is is ie gewoon thuis

Verwijderd

ik vind ze wel grappig
DHCP ... wattes?
|:(

Verwijderd

Hij zuigt.Ik moest een nieuw toestenboard dokken toen ik uit woede een pootje had afgebroken..

Hij weet er nix vanaf..

• WHiZZi
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

WHiZZi

Museumdirecteurtje

Onze systeembeheerder hebben een davilex cursus gehad :P

Elke week klapt de Novell server eruit (jaja, we hebben Novell EN NT4.0 SP1 ofzo)

Hele netwerk = :r 10Mbit :Z
Win95 client (Kiezen tussen Tulip P166, P133, HP met Celeron300 (ZONDER CACHE :r) of Dell PIII550, 64MB, presteert :r)

Kortom, een vreselijk verrot gaar K*T netwerk. En dan geven ze ook nog CISCO op school ook.. dan verw8 je toch wel iets... |:(

HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 23-08 14:14
Op vrijdag 18 mei 2001 13:04 schreef NL_SCSI het volgende:
Hij zuigt.Ik moest een nieuw toestenboard dokken toen ik uit woede een pootje had afgebroken..

Hij weet er nix vanaf..
En terecht..

Verwijderd

NL_SCSI
terecht ja
Zie ook the_fox

Verwijderd

Jij bent zeker systeembeheerder
Die van ons wist er zo weinig vanaf, hij dacht zeker dayt het toetsenboard zonder pootje niet zou werken

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
Duidelijk een topic wat het niveau hier op GOT een eind naar beneden haalt en geen enkel nut heeft.
Ik zou haast zeggen dat een slotje hier op z''n plek is...

Anders weet ik ook nog wel een topic:
Wat vinden de systeembeheerders van die leerlingetjes /studentjes?

Verwijderd

Op vrijdag 18 mei 2001 13:08 schreef NL_SCSI het volgende:
Jij bent zeker systeembeheerder
Die van ons wist er zo weinig vanaf, hij dacht zeker dayt het toetsenboard zonder pootje niet zou werken
Neuh ik ben geen systeembeheerder, maar wat je molt moet je betalen, das doodnormaal in''t leven. Grow up for heavens sake.

Of''t nog werkt staat''r helemaal los van. Met een deuk in je auto kan je ook verder rijden, maar blij word je er niet van..
En slotje mag van mij ook wel, dom gezeur.

En andersom is idd ook een aardige vraag.

• BC3 Victim
Ok Leader98,

Dat kan ook een leuke zijn.....;)

• BC3 Victim
Dit is gewoon een afreageer topic op systeembeheerdertjes.

Als iemand ook maar iets positiefs over dat soort mensen kan zeggen dat kun je dat altijd als argument zeggen.

We leven in een land waar je een eigen mening mag hebben en die meningen van systeembeheerdertjes zijn meestal |:(

Verwijderd

Op de Beta faculteit vrije universiteit in amsterdam zijn ze echt goed, internetten is supersnel, netwerk nooit plat, we hebben ongeveer 200 sun workstations ultrasparcX en ongeveer 200 NT bakken.

• BC3 Victim
Tuurlijk zijn systeembeheerdertjes op school een beetje rot, iedereen zou dat zijn voor dat geld.
Moet het schoolgeld maar omhoog, dan krijg je wel mensen met vakkennis ;)

Verwijderd

sjonge jonge wat een topic...bijna iedereen reageerd met de mening dat hun het beter weten bla bla ooit al eens geweten dat een school zoveel geld uit wilt even voor aparatuur en als dat op is is het op klaar, zou het niet eens kunnen dat de proxy plat ligt? daar kunnen mr/miss systeembeheerder niks aan doen, ja mischien een andere proxy kiezen...
En ga zo maar door, schuif het dus niet allemaal op die systeembeheerders af.

En nee ik werk niet op een school
de groeten

Verwijderd

uhm,

ik snap niet dat jullie een goed/snel kwalitatief goed netwerk koppelen aan de kwaliteit van een systeembeheerder.
Beetje erg simpel gedacht.
Zeker op scholen is het vaak zo dat systeembeheerder vaak precies weten hoe het moet, maar dat het bestuur er gewoon geen geld voor over heeft om dat te realiseren. Een systeembeheerder vind het dus ook niet leuk dat ie p133 clients heeft met 16mb.
Reageer je dus niet af op de systeembeheerder maar op het beleid (bestuur dus) en betaal gewoon 25000,- schoolgeld perjaar, dan komt er echt wel iets leuks op school bv een Quake servertje ofzo :9

PEACE!

PS. Ik ben systeembeheerder JA (op een school nog wel :7)!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39
Dank voor de positieve berichten *D
We doen hier ons best maar ik kan me voorstellen dat er mede door ons antieke Banyan Vines netwerk nog wel eens wat te klagen valt. Dat kan je dan op de systeembeheerder schuiven maar die ziet ook veel liever een snel netwerk liggen maar krijgt daarvoor inderdaad geen budget...

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:52

GaMeOvEr

Is een hork.

Dit topic gaat nergens over, en ik zit ook niet op school.

"afreageer topics" zijn niet gewenst.

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1