De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Maar dat weet jij vast ook wel want we zitten op dezelfde school
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Die gasten snappen er bij ons echt geen hol van
En dan gaan ze met poledit werken nog leuker
Verwijderd
Nou zal''t natuurlijk wel zo zijn dat je ze gewoon lekker afgezeikt wil zien worden..
Ach ja
Verwijderd
Verwijderd
Hij weet er nix vanaf..
Elke week klapt de Novell server eruit (jaja, we hebben Novell EN NT4.0 SP1 ofzo)
Hele netwerk =
Win95 client (Kiezen tussen Tulip P166, P133, HP met Celeron300 (ZONDER CACHE
Kortom, een vreselijk verrot gaar K*T netwerk. En dan geven ze ook nog CISCO op school ook.. dan verw8 je toch wel iets...
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
En terecht..Op vrijdag 18 mei 2001 13:04 schreef NL_SCSI het volgende:
Hij zuigt.Ik moest een nieuw toestenboard dokken toen ik uit woede een pootje had afgebroken..
Hij weet er nix vanaf..
Verwijderd
Die van ons wist er zo weinig vanaf, hij dacht zeker dayt het toetsenboard zonder pootje niet zou werken
Ik zou haast zeggen dat een slotje hier op z''n plek is...
Anders weet ik ook nog wel een topic:
Wat vinden de systeembeheerders van die leerlingetjes /studentjes?
Verwijderd
Neuh ik ben geen systeembeheerder, maar wat je molt moet je betalen, das doodnormaal in''t leven. Grow up for heavens sake.Op vrijdag 18 mei 2001 13:08 schreef NL_SCSI het volgende:
Jij bent zeker systeembeheerder
Die van ons wist er zo weinig vanaf, hij dacht zeker dayt het toetsenboard zonder pootje niet zou werken
Of''t nog werkt staat''r helemaal los van. Met een deuk in je auto kan je ook verder rijden, maar blij word je er niet van..
En slotje mag van mij ook wel, dom gezeur.
En andersom is idd ook een aardige vraag.
Dat kan ook een leuke zijn.....;)
Als iemand ook maar iets positiefs over dat soort mensen kan zeggen dat kun je dat altijd als argument zeggen.
We leven in een land waar je een eigen mening mag hebben en die meningen van systeembeheerdertjes zijn meestal
Verwijderd
Moet het schoolgeld maar omhoog, dan krijg je wel mensen met vakkennis
Verwijderd
En ga zo maar door, schuif het dus niet allemaal op die systeembeheerders af.
En nee ik werk niet op een school
de groeten
Verwijderd
ik snap niet dat jullie een goed/snel kwalitatief goed netwerk koppelen aan de kwaliteit van een systeembeheerder.
Beetje erg simpel gedacht.
Zeker op scholen is het vaak zo dat systeembeheerder vaak precies weten hoe het moet, maar dat het bestuur er gewoon geen geld voor over heeft om dat te realiseren. Een systeembeheerder vind het dus ook niet leuk dat ie p133 clients heeft met 16mb.
Reageer je dus niet af op de systeembeheerder maar op het beleid (bestuur dus) en betaal gewoon 25000,- schoolgeld perjaar, dan komt er echt wel iets leuks op school bv een Quake servertje ofzo
PEACE!
PS. Ik ben systeembeheerder JA (op een school nog wel
We doen hier ons best maar ik kan me voorstellen dat er mede door ons antieke Banyan Vines netwerk nog wel eens wat te klagen valt. Dat kan je dan op de systeembeheerder schuiven maar die ziet ook veel liever een snel netwerk liggen maar krijgt daarvoor inderdaad geen budget...
"afreageer topics" zijn niet gewenst.
Aannames zijn fataal.