De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Euh...
Je hebt dus zeg maar data op de client staan, en op de client wil je gebruik maken van de brander die in de server zit ?
(Dus niet andersom, je kunt namelijk wel op de machine waar je op werkt en waar de CD-R inzit branden met files vanaf een andere PC.)
Je hebt dus zeg maar data op de client staan, en op de client wil je gebruik maken van de brander die in de server zit ?
(Dus niet andersom, je kunt namelijk wel op de machine waar je op werkt en waar de CD-R inzit branden met files vanaf een andere PC.)
Aannames zijn fataal.
ik heb 2 pc''s.
brander zit in pc1 (server)
in ik heb bestanden op pc2 (client).
maar andersom kan dat wel? (als ik het goed begrijp?)
brander zit in pc1 (server)
in ik heb bestanden op pc2 (client).
maar andersom kan dat wel? (als ik het goed begrijp?)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan wel, zeker op een 100Mb netwerk, alleen zou ik wel blijzijn met een brander met burnproof (of ilink/seamless etc).
Alleen moet je de brandersoftware kunnen bedienen vanaf de client.
Het makkelijkste wat nu ff in me opkomt (aangezien ik geen brandsoftware ken/weet die drives op het netwerk aankunnen, afaik) is om op de server VNC te installeren zodat je vanaf de client de desktop van de server kunt bedienen.
VNC is er voor Win en *nix. www.orl.co.uk -> (wordt geforward)
-edit- juiste url: http://www.uk.research.att.com/vnc/
Alleen moet je de brandersoftware kunnen bedienen vanaf de client.
Het makkelijkste wat nu ff in me opkomt (aangezien ik geen brandsoftware ken/weet die drives op het netwerk aankunnen, afaik) is om op de server VNC te installeren zodat je vanaf de client de desktop van de server kunt bedienen.
VNC is er voor Win en *nix. www.orl.co.uk -> (wordt geforward)
-edit- juiste url: http://www.uk.research.att.com/vnc/
*insert signature here
vnc werkt perfect.
Verwijderd
bij mij kopieert de PC eerst alle bestanden (van andere PCs) die ik wil branden naar de huidige PC.
Kewl dat VNC proggie, kan ik ook eindelijk branden vanaf mijn eigen pc.
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
VNC is erg handig. En vooral ook omdat het voor zowel Unix/Linus/Windows beschikbaar is, _en_ het is gratis. 
Ik kan vanaf een linux bak op de uni, m''n W2K server thuis bedienen
Ik kan vanaf een linux bak op de uni, m''n W2K server thuis bedienen
*insert signature here
WebCDwriter lijkt me NOG makkelijker. Via een JAVA-interface (en nu ook een command-line interface!) knutsel je een CD in elkaar, je klikt op ''maak cd'', en de server zorgt dat er een cdtje gemaakt gaat worden!
Btw: Hee Tjark! Long time no see, sinds het CBS!
Btw: Hee Tjark! Long time no see, sinds het CBS!
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum
Pagina: 1