De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
192.68.x.x is voor zover ik weet, geen private range
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
als het full duplex is zet hem dan op half duplex
je hub kan dat namelijk nie aan
specs | specs server
je beste vriend is niet de vriend waar je het meeste over praat,
maar de vriend waar je het meeste aan denkt
Ik heb hier thuis precies het zelfde draaien (nouja had, heb het nu iets anders) en dat werkte wel lekker. Probeer je IP''s eens op 162.158.0.1 en 162.158.0.2 te zetten die heb ik ook gekozen.
a. je netwerkkaart instellingen zijn niet goed, full duplex, half duplex.
b. je hebt 2 realtek kaarten. Ergens hier heb ik nog wel eens gezien dat dat niet goed werkt. Wissel die realtek eens met die 3com om.
Hmmm ook 162.158.x.x is geen private range, kan lastig worden als een internet pagina die ip''s gebruikt en je wil ''m bezoeken..Probeer je IP''s eens op 162.158.0.1 en 162.158.0.2 te zetten die heb ik ook gekozen.
gaat dat niet
Verwijderd
controleer dan je TCP/IP goed geinstaleerd is door 127.0.0.1 te pingen, als je geen reply krijgt dan is dat niet goed.
probeer dan de andere computer te pingen dat moet werken als je de juiste kabels hebt gebruikt naar je hub, dus geen cross cable. sommige hubs hebben ook een aansluiting die bedoelt is om de hub te stacken dan gaat het ook fout probeer eens een andere poort op je hub. (bijv. 4 en 5)
als je je internet wil sharen dan is all aboard trouwens wel makelijk maar dan moet je netwerk wel werken.
Reverse DNS Lookup of 162.158.0.1Op donderdag 17 mei 2001 22:55 schreef Fabian het volgende:
[..]
Hmmm ook 162.158.x.x is geen private range, kan lastig worden als een internet pagina die ip''s gebruikt en je wil ''m bezoeken..
gaat dat niet
The computer name ("domain name") identified for this IP address is:
ap4.server.humanclick.com
Oeps klopt, maar daar kwam ik dus gelukkig nooit :-)
Maar ik heb het een tijdje geleden al veranderd.