De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Verwijderd
hoe los je het btw op? reboot?
klinkt naar : lose the p100 and get a PC!
Als je de search gebruikt zul je veel probs vinden die hier op lijken. Probeer daar eens naar te kijken.
Verwijderd
De p100 maakt dus een VPN verbinding met mxstream. Ik heb eenzelfde opstelling als jij. Ik gebruik in ons studentenhuis een p100 met win98se om met z''n zevenen een fast adsl accountje te sharen. Toen de nieuwe login procedure er kwam zijn we ook overgestapt van sygate naar winroute.
Ik geloof niet dat BackSlash32 het probleem helemaal begrepen heeft. Een p100 staat in principe uit z''n neus te vreten wat processorusage betreft bij het delen van internet. Een tijdje geleden gingen er wel eens wat huisgenoten stiekum op onze server in de gangkast internetten. Door het grote tekort aan geheugen kreeg de computer het vrij zwaar en dat was te merken aan de internet verbinding (ping tijden gingen drastisch omhoog en we kregen timeouts). Het kan denk ik wel zijn dat als je pa bezig gaat op de p100 dat het iets te zwaar is voor die pc om nog verbinding te houden. Een oplossing is een aparte server kopen of wat meer geheugen er in te steken.
Ik hoop dat het zo gemakkelijk is
Verwijderd
maar dan zal je iemand moeten vinden die je kan helpen, het configureren van linux is een stuk lastiger dan windows!
Ik heb dus ook adsl maar ik krijg geen probleempies. Als je me nou ff een meel stuurt met al je instellingen dan kijk ik ze ff na.
Er is hier eens een topic geweest: "Freesco en MXstream, het is mogelijk".Op zondag 20 mei 2001 14:51 schreef bwe het volgende:
ja, en als je vader het niet erg vind kun je er linux opzetten, dat kan wel goed...
maar dan zal je iemand moeten vinden die je kan helpen, het configureren van linux is een stuk lastiger dan windows!
Hier is de link: [topic=171024]
You're not a doctor, you're a bricklayer.
Zou extra RAM nu werken of niet ?
Op zondag 20 mei 2001 16:40 schreef Joop het volgende:
Extra RAM is geen oplossing.
Als je de search gebruikt zul je veel probs vinden die hier op lijken. Probeer daar eens naar te kijken.
Precies, vandaar dat ik het in een andere richting ging zoeken.Op zaterdag 19 mei 2001 19:28 schreef RopStop het volgende:
Ja, vaag probleem is dat.
Ook vanwege z''n foutmelding:
'' De externe-toegangsserver reageert niet (E650) ''
Nou ja, ik ging eens zoeken, en ik kwan dit tegen:[....]
Ik geloof niet dat BackSlash32 het probleem helemaal begrepen heeft
http://www.google.com/search?hl=en&lr=&safe=off&q=Error+650+DUN
Vandaar.
Aangezien VikingSoft op de client een inbelverbinding wil opzetten via dezelfde P100 server als waar z''n vader al op zit te werkenb dan gaat dat denk ik mis omdat er al een verbinding is opgezet.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Aantal posts: 21
Gem. aantal posts/dag: 2
Mmmmjah..
Met alle respect, als je UTFS schreeuwt, geef dan iig een link als aanzetje.
Staat wat netter
enneh..
[topic=183186]Op donderdag 24 mei 2001 14:03 schreef --VnCnT-- het volgende:
Netwerk blind? Tijd voor een gelijde hond!
is ook een beetje flauw, nietwaar?