De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
dus tweakui installeren en dan ff zoeken en daar kun je automatisch laten inloggen (dacht ik)
veel succes...
btw tweakui is gewoon op de site van m$ te vinden
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Verwijderd
Optie 2: Gebruik Tweakui, tooltje wordt meegeleverd op Windows cd''tje, daarmee kan je automatisch naam en pwd invullen bij het inloggen.
Verwijderd
Gewoon iets logisch intypen, je nick ofzo... en dan geen PW invullenOp donderdag 17 mei 2001 18:31 schreef rjwonder2000 het volgende:
ik heb juist geen inlog naam bij mijn weten
HKEY_LOCAL_MACHINE\Network\Logon
en verwijder daar...
PrimaryProvider
Als je nu windows opnieuw start zal hij niet meer om een wachtwoord vragen.
Gewoon client for microsoft networks bij je netwerkeigenschappen weghalen? :?