De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Netwerk maakt (Byna) altijd je boot langer in windows.
Heb je ip protocal geinstalled ??
zorg dan dat je een ip nummer hebt.
gewoon zelf invullen...
of via DHCP( zorg er dan wel voor dat de
DHCP server bereikbaar is)
of anders wordt er tijdens booten erg lang gepolled naar de server.
Heb je ip protocal geinstalled ??
zorg dan dat je een ip nummer hebt.
gewoon zelf invullen...
of via DHCP( zorg er dan wel voor dat de
DHCP server bereikbaar is)
of anders wordt er tijdens booten erg lang gepolled naar de server.
1+1+1 = 1
Nja, ik moet zeggen dat ik ook probs heb met deze chipset.
Niet op mijnen WinMe
Maar wel op mijn andere bak die momenteel win98se draait.
Maar ook onder linux had ie problemen met de netwerkkaart (Het beeld bevroor gewoon in grafische modus,zowel Gnome, KDE (1.1.2 en 2.0 en 2.1), Windowmaker als Blackbox ...).
En ik vind maar geen oplossing ...
Niet op mijnen WinMe
Maar wel op mijn andere bak die momenteel win98se draait.
Maar ook onder linux had ie problemen met de netwerkkaart (Het beeld bevroor gewoon in grafische modus,zowel Gnome, KDE (1.1.2 en 2.0 en 2.1), Windowmaker als Blackbox ...).
En ik vind maar geen oplossing ...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ja, dat IP-nummer invullen werkt al een stuk beter. Ik moet het maar voor lief nemen dat de boot-time nu iets langer is