Toon posts:

[BC3] Netwerk zegt dat het wachtwoord is verlopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb twee computers met elkaar verbonden doormiddel van een Lan netwerk. Alles ging goed tot dat de ene computer (win me) niet meer op de andere computer kon (win 2000). Hij geeft nu aan (win me) dat het wachtwoord is verlopen en de pc is dus niet toegankelijk.

Wie kan mij helpen ;(

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Nou, heb je een gebruiker ingesteld op die win2k computer?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij is voor iedereen toegankelijk.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Log je onder winme wel in met "client voor microsoft netwerken"? En zoja heb je dan wel goede user + pass ingevoerd als je dat schermpje krijgt als je je comp opstart?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

w8woord gewoon veranderen dan toch :?

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• BitProcessor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-08 00:03
Op donderdag 17 mei 2001 15:56 schreef FJ het volgende:
Ja, hij is voor iedereen toegankelijk.
Heb je, wachtwoord verloopt NOOIT aangevinkt :P

"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

De gebruikers die je zelf aanmaakt in w2k hebben standaard de eigenschap dat de wachtwoorden na verloop van tijd verlopen.
Kijk dus even op de w2k machine bij je users en dan bij de eigenschappen van de user "Password never Expires" aanvinken.

Ook

Wees consequent, maar niet altijd

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Klippy

Still Game

Op donderdag 17 mei 2001 15:58 schreef Ook het volgende:
De gebruikers die je zelf aanmaakt in w2k hebben standaard de eigenschap dat de wachtwoorden na verloop van tijd verlopen.
Kijk dus even op de w2k machine bij je users en dan bij de eigenschappen van de user "Password never Expires" aanvinken.

Ook
Jah lijkt mij ook logisch... :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Verwijderd

Topicstarter
Joechei.....

Dat windows 2000 dat standaard zo heeft staan wist ik niet (wachtwoord verloopt na een tijdje).

Iedereen bedankt.

Als je een meisje was kreeg je een kus :+

Thanx
Pagina: 1