Ik heb nu thuis een netwerk liggen verbonden met een edimax switch. Op het moment zijn daar 3 computers op aangesloten. Alle 3 100Mbit Full duplex net als de switch
- Mijne met win2k
- Server met Win2k
- PC voor broertje, zus, moeder
met win9x
Het netwerk werkt allemaal wel en de transfer rates tussen server en mijn computers is prima, maar als ik met beneden wil verbinden gaat dat super traag. En als ik na een tijdje op de c zit en een file wil versturen gaat dat met ongeveer 80kb/s.
Dat is dus het probleem.
PC''s draaien protocollen TCP/IP en IPX.
De PC beneden is forced op 100mbit full dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
De Iprange die ik gebruik ik 192.168.1.*, maar dat boeit denk ik niet echt, want het werkt allemaal wel alleen de PC beneden loopt te fucken.
Van het lange verbinden tijdens spellen merk ik niks, want met een potje bomberman
kan me broertje meteen connecten..
Iemand misschien met de oplossing voor m''n (irri) probleem?
- Mijne met win2k
- Server met Win2k
- PC voor broertje, zus, moeder
Het netwerk werkt allemaal wel en de transfer rates tussen server en mijn computers is prima, maar als ik met beneden wil verbinden gaat dat super traag. En als ik na een tijdje op de c zit en een file wil versturen gaat dat met ongeveer 80kb/s.
Dat is dus het probleem.
PC''s draaien protocollen TCP/IP en IPX.
De PC beneden is forced op 100mbit full dus dat zou het probleem niet moeten zijn.
De Iprange die ik gebruik ik 192.168.1.*, maar dat boeit denk ik niet echt, want het werkt allemaal wel alleen de PC beneden loopt te fucken.
Van het lange verbinden tijdens spellen merk ik niks, want met een potje bomberman
Iemand misschien met de oplossing voor m''n (irri) probleem?