De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
noem een een voorbeeld van een policy die je hebt ingesteld.
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Heb je een OU aangemaakt of bedoelje iets anders. Als je een OU aanmaakt bijv, Leerlingen, daar in zet je 30 gebruikers neer, klik op de eigenschappen van de OU Leerlingen, grouppolicy toevoegen en aanpassen. Als je dat gedaan hebt, dan moet degenen die inloggen op het domain (Leerlingen) het gedefineerde group policy van de server mee krijgen.
De clients moeten ook een win2k pc''s zijn !
De clients moeten ook een win2k pc''s zijn !
Onder 2000 is er een commandline util, dat je group policies etc. in 1 keer door heel je 2000 network wordt toegepast. Clients hoeven hiervoor niet uit te loggen en weer aan te loggen.....
Ben alleen ff de naam van dat utiltje kwijt
(ik meen te denken dat het iets was als secedit.exe of zo)
Ben alleen ff de naam van dat utiltje kwijt
(ik meen te denken dat het iets was als secedit.exe of zo)
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Verwijderd
wat duurt 90 min[b]Op woensdag 16 mei 2001 17:07 Ik weet dat het 90 min duurt (wat je kunt veranderen) maar dat help ook niets.
Iemand toevallig een idee hoe je dat goed kunt maken?
Thx
ps. ken ik jouw niet ergens van
Een voorbeeld van een OU is bijvoorbeeld dat ze geen iconen op het bureaublad zien. En met dat secedit.exe dat wist ik wel. Maar dat help allemaal niks. Als ik inlog met een (win2k) workstation past hij het gewoon niet toe. Moet je toevallig aangegen in de policy zelf voor wie de policy geld?
Thx
Thx
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
nee, als je een OU hebt aangemaakt, en je hebt daar die pc''s en users in staan, dan moet de GPO van de OU het laatste woord hebben. Service Pack 2 installeren?
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
Heb je die policy op computer of user nivo gedefinieerd???
Je moet dit op user nivo doen. Staan niet toevallig de user settings uit??
Je moet dit op user nivo doen. Staan niet toevallig de user settings uit??
I play my enemies like a game of chess...
Pagina: 1