Toon posts:

[BC3] Win ME + internet sharing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag. Heb hier 2 PC''s in een netwerk staan en op 1''tje heb ik CableWanadoo. Op die andere internet ik ook, via de 1ste PC. Dit werkt allemaal, alleen op PC 2 kan ik sommige sites niet bezoeken. Die opent hij domweg niet, waar kan dit aan liggen?

Mzzl Goldfish

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Move > NT zoals in de FAQ staat hoort dit hier niet thuis.

DIT IS MIJN WEBSITE

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Geef eens wat meer info.

Wat voor progje gebruik je om je inet te sharen ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry Havana.
Gebruik de ICS van ME zelf. Dat werkt op zich helemaal goed, op dat puntje na dan. pingen naar de sites die ik niet kan openen gaat wel gewoon goed vanaf de client. Hij opent gewoon de site niet.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-08 16:20

GaMeOvEr

Is een hork.

Geeft hij nog een bepaalde foutmelding ? "DNS error" of zo ?

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Topicstarter
Nee hoor helemaal niks, blijft gewoon staan op ''Bezig met het openen van pagina...'' En daar kun je hem een dag op laten staan als je wilt, geen enkele melding en ook niks op het scherm

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Geef ff wat meer info over welk proggie je gebruikt om je internet te sharen! |:(
Enne kan je wel pingen? Of ICQ''en bijv. ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
3 berichten geleden. ICS van ME en pingen gaat wel gewoon. IP intikken in de browser werkt niet, dus geen DNS-problemen

Verwijderd

Topicstarter
Heeft echt niemand hier ervaring mee. Zo bijzonder kan het toch niet wezen. Twee verse installs van ME en in de server 2 NIC''s 1 voor netwerk en 1 voor de kabelmodem. In de client 1 NIC. Vrij basis allemaal toch? Moet toch een oplossing voor dit probleem zijn?
Help alsjeblieft!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
probeer eens een ander share proggie zoals SYGATE

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Installeer VitalAgent IT van lucent technologies...dan kun je zien wat/waar het mis gaat.
www.lucentnps.com/software/vitalsuite/vitalagentit/marqueeindex.asp
Pagina: 1