VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
kaasz | specs | i kick ass for the lord
VangenopBetaalwater.nl Het platform om ervaringen over betaalwater in Frankrijk te delen met andere karpervissers zodat iedereen kan vangen op betaalwater!
Laat van alle computers in jouw range de details zien..
Ook
Wees consequent, maar niet altijd
(Vanaf Visio 2000 Enterprise dacht ik...)
Bij Solarwinds hebben ze onder andere Trialware netwerkprogjes, en daar zit ook een TCP/IP netwerk scanner bij.
Gewoon een IP-range ingeven, en dan gaat hij discoveren.
Aannames zijn fataal.
Owkee dan.Op woensdag 16 mei 2001 12:41 schreef x-force het volgende:
nee dat was niet de bedoeling sorry
Nee, dat Solarwinds tooltje maakt geen plattegrond, Visio wel.
Aannames zijn fataal.
Tja, het is Microsoft Visio... Dus ik denk dat je nu wel genoeg weet...Op woensdag 16 mei 2001 12:43 schreef x-force het volgende:
en dat moet je zeker kopen?
Aannames zijn fataal.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ik wil het volgende:
pc pc pc
| | |
\ | /
hub ------- router
|
internet
enzo voorts want hier liggen +_ 100 pc''s
daat maakt een leuke grafische kaart van je netwerk. Trial is te downloaden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Weet ik niet helemaal zeker, ik heb hier Visio 7.0 Enterprise, die kan het ook, da''s van de tijd dat het nog niet van MS was, maar het is wel "Enterprise", dus ik gok dat de nadruk daar op ligt. Als je het hebt, gewoon ff checken zou ik zeggen.Op woensdag 16 mei 2001 12:50 schreef hutmannetje het volgende:
Dus de normale versie van visio 2000 kan dit dus niet.
Aannames zijn fataal.
zelf altijd al willen hebben maar nooit zin om zelf iets te tekenen en nooit gedacht dat er proggies voor waren