[BC3] PCMCIA netwerk dood ?

Pagina: 1
Acties:

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Gisteren had ik wat problemen met mijn netwerk op mijn laptop, ik heb een Argosy EN-235 PCMCIA kaartje met een los kabletje voor de ingang voor UTP/STP.

NU, zodra ik de kabel aansluit gaat het lichtje van 100MBIT branden, maar na ongeveer 5 a 6 seconden gaat hij weer uit en na 5 a 6 seconden weer aan, op de hub word niets aangegeven van een teken van leven op die poort (al op meerdere poorten geprobeert). De kabel werkt op mijn pc wel goed, verder geeft het kabeltje ook ''act'' aan, hij knippert dus ff wat betekend dat hij data binnen krijgt / verzend ofzo.

Ik heb net al nieuwe drivers gedownload voor mijn kaart (www.argosy.com) maar het helpt niet, hier wat specificaties:

Windows 2k Prof. / Win98SE (beide zelfde probleem)
Celeron 600MHz
128MB
In beide PCMCIA sloten zelfde probleem.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet je zeker dat je hub dat wel aan kan? De mijne kan maar maximaal 10Mbit aan per ingang, voor meer gebruik ik dus een directe verbinding >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op woensdag 16 mei 2001 02:31 schreef GambitRS het volgende:
Weet je zeker dat je hub dat wel aan kan? De mijne kan maar maximaal 10Mbit aan per ingang, voor meer gebruik ik dus een directe verbinding >:)
Ehhh, als ik bijv. de server''s netwerk kabel uit de netwerkkaart van de server haal en in de Argosy doe (PCMCIA ingang met dat vage stekkertje) doet hij precies hetzelfde.