Hai tweaker peopletjes...
Heb een probleempje heb een netwerk liggen en sound werkt dan prima... doe ik er nog een netwerk kaartje bij voor m''n internet verbinding werkt alles nog wel maar niet helemaal goed krijg namelijk alleen nog maar ruis uit m''n SB l!ve en dat suxx... hebben jullie een oplossing hiervoor ?
Heb een probleempje heb een netwerk liggen en sound werkt dan prima... doe ik er nog een netwerk kaartje bij voor m''n internet verbinding werkt alles nog wel maar niet helemaal goed krijg namelijk alleen nog maar ruis uit m''n SB l!ve en dat suxx... hebben jullie een oplossing hiervoor ?
Uuuhm, moeten wij dan gaan ruiken wat voor netwerkkaartjes je hebt? En wat voor systeem? En wat voor OS?
Wat ik probeer te zeggen, is dat je wel erg veel informatie geeft voor deze vraag... maar niet heus.
Need more input...
Wat ik probeer te zeggen, is dat je wel erg veel informatie geeft voor deze vraag... maar niet heus.
Need more input...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
ik gebruik dus win2k
nic1: Realtek RTL8029(AS)-based PCI Ethernet adapter
nic2: Realtek RTL8139 PCI fast Ethernet adapter
Sound: soundblaster live value
nic1: Realtek RTL8029(AS)-based PCI Ethernet adapter
nic2: Realtek RTL8139 PCI fast Ethernet adapter
Sound: soundblaster live value
Verwijderd
Zo te horen heb je een IRQ en/of IO conflict. Begin maar eens met de kaarten van sloten te wisselen.
woahhhh... realtek... lemme think.. zijn dat niet die trust kaarten ?? maw trust is fout!
deze reactie is mayb onnuttig voor jouw.. maar voor de andere mensen die het lezen.. koop geeen trust aub.. het enige wat ik met deze vertouwensfirma heb gehad is problemen.
deze reactie is mayb onnuttig voor jouw.. maar voor de andere mensen die het lezen.. koop geeen trust aub.. het enige wat ik met deze vertouwensfirma heb gehad is problemen.
ik zag twee beren fout parkeren....
offtopic:
kaspur?! wat miep je nou man?
Trust kaarten maken gebruik van de Realtek chipset ... niet andersom.
De performance van netwerkkaarten welke gebasseerd zijn op Realtek chipset zijn ook niet allemaal over 1 kam te scheren. Sommige merken doen het beter dan de 3Com netwerkkaarten (merk: LevelOne, bron: C''T), andere doen het ongelooflijk slecht.
kaspur?! wat miep je nou man?
Trust kaarten maken gebruik van de Realtek chipset ... niet andersom.
De performance van netwerkkaarten welke gebasseerd zijn op Realtek chipset zijn ook niet allemaal over 1 kam te scheren. Sommige merken doen het beter dan de 3Com netwerkkaarten (merk: LevelOne, bron: C''T), andere doen het ongelooflijk slecht.
IRQ probleem of shared PCI slot...
Algemeen:
pc uit. stop 1 kaart erin. even opstarten en kijk wanneer het fout gaat, pc uit en de volgende erbij enz...
Share probleem:
Het PCI slot naast de AGP is vaak geshared. Mocht je ook nog ISA hebben, het PCI slot was naast een ISA is ook vaak geshared.
IRQ:
Schakel van de SbLive de SB16Emulatie uit, of laat hem de IRQ sharen met je printerpoort LPT1/PRN: (IRQ7)
Algemeen:
pc uit. stop 1 kaart erin. even opstarten en kijk wanneer het fout gaat, pc uit en de volgende erbij enz...
Share probleem:
Het PCI slot naast de AGP is vaak geshared. Mocht je ook nog ISA hebben, het PCI slot was naast een ISA is ook vaak geshared.
IRQ:
Schakel van de SbLive de SB16Emulatie uit, of laat hem de IRQ sharen met je printerpoort LPT1/PRN: (IRQ7)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1