[BC3] Upload speed

Pagina: 1
Acties:

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 17:52
Heb je de laaste tijd veel ge-upt?
Gabber van mij had een warez site waarbij die zowat 24 uur per dag aan het uppen was toen kneep C"HELL"O hem naar 1K hehe Lullig majah misschien is dat het!

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Eerst had ik met mijn @home connectie altijd zo rond de 15 kb/s upload..
Maar de laatste weken heb ik rond de 6 kb/s upload..;( Ik vind dit echt HEEL raar.
Weet misschien iemand misschien wat dit kan zijn en/of een oplossing?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Masevako
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-06 11:21
OKee dat bovenste postie moest dus van mij zijn maar op een of andere manier kreeg ik de profile van die gast?????

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

• PieterJ
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-08 09:35
Op dinsdag 15 mei 2001 20:47 schreef Masevako het volgende:
OKee dat bovenste postie moest dus van mij zijn maar op een of andere manier kreeg ik de profile van die gast?????

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?
FF melden bij de adjes. Er gaat nog steeds iets niet goed met de sessions.

• BC3 Victim
hmmz..
Ik heb 1,5 gb geupt in 2 weken.. Maar is dat dan echt een limiet dat ze dan je speed verlagen?
En hoelang duurt dat dan totdat ze het weer verhogen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-08 09:17
Ja, het is mij dus ook opgevallen dat de upload nooit de 16 kb/s haalt. Eerder iets van 8kb/s ofzo.

Bij mij is het inderdaad waar dat ik redelijk veel ge-upload heb, maar het zou absurd zijn als ze bij @home dan de verbinding gingen knijpen zonder dat ze je even op de hoogte daarvan brengen.

Mijn Firewizzie

• BC3 Victim
Ja maar da''s het wazige.. als je nu altijd 8 kb/s upload hebt gehad (wat op zich al wazig is als je @home hebt) maar eerst had ik 15 kb/s en dat haalde ik ook echt. Maar nu maar 6 kb/s :? :?

• Drogo
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 21-08 16:33
vreemd zeg. 16kb/s sucked al, laat staan 6. Hierdoor zal je max downloadsnelheid dus ook een stuk lager liggen...
Pagina: 1