[BC3] freesco boot niet goed op

Pagina: 1
Acties:

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Als het nog niet lukt kun je kijken op het Freesco forum: www.freesco.org

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

• Koekie007
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 12:13

Koekie007

Soms maar niet altijd ....

als ik freesco boot krijg ik het scherm van typ setup en enter voor config en enter voor opstarten
Als ik nu setup en enter of gewoon enter krijg ik de melden "boot disk falaid please replace disk " (of iets in die richting heb dat ding hier niet langs me staan)
iemand ????

Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Misschien de de juiste oplossing, maar waarom niet gewoon opnieuw installeren. Dus ff de image download, bootdisk laten maken, bootdisk op HD zetten en configureren. Zo lang duurt dat toch niet?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb je soms de disk op write protect staan, anders zou ik toch maar ff een nieuwe disk maken of ff kijken in de readme.txt daar staat namelijk iets over wat te doen bij problemen :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Probleem heb ik ook gehad. Gewoon even je diskette formateren. Rawrite opnieuw opstarten en rawrite effe opnieuw Freesco erop laten zetten.

Bij mij hielp het, in ieder geval succes!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 20:19 schreef Sinph het volgende:
Probleem heb ik ook gehad. Gewoon even je diskette formateren. Rawrite opnieuw opstarten en rawrite effe opnieuw Freesco erop laten zetten.

Bij mij hielp het, in ieder geval succes!
Wat mijn eerste suggestie ook was! :)

Pagina: 1