Toon posts:

[BC3] Snelste PCI ISDN kaart voor gamen ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had hiervoor altijd een Eicon Diva ISDN kaart, maar die was ISA. En op me moederbord (Asus CUSL2) zit geen ISA.
Ik had met die Eicon kaart meestal stabiele ping tussen de 35 en 45 en die wil ik nu ook weer.
Ik heb een e-tech dolphin maar daarmee is me ping tussen de 60 en 90 (kutje dus)
Verder zelfde pc, dus moet wel aan de isdn kaart zelf liggen.
Dus mijn vraag,
wat is volgens jullie de snelste PCI ISDN kaart ?
Is echt puur voor gamen alleen (q2 en q3), downloaden en alles doe ik met casema :r

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
ik zou het zo niet weten, maar het feit dat je met een PCI kaart lagere pingtijden haalt, kan ook aan de drivers van het ding liggen natuurlijk. Een PCIversie is in principe niet trager dan een ISAversie. Raar dus. iig succes!

ach...in een volgend leven lach je er om!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 06:56
Het lijkt me eerder dat het idd een driver probleem is. Kan je misschien ergens packet size instellen ofzoiets?! Kweenie? Trouewns, zo slecht is een ping van 60-90 ook weer niet ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 18:40 schreef RemCow het volgende:
Het lijkt me eerder dat het idd een driver probleem is. Kan je misschien ergens packet size instellen ofzoiets?! Kweenie? Trouewns, zo slecht is een ping van 60-90 ook weer niet ;)
hehe nee oke da''s waar
maar toch, als ik hiervoor met een stabiele ping 40 speel en nu met een zeer instabiele 70 ofzo... dat klinkt klein maar je merkt et echt heel erg!
Ik heb trouwens gekeken, maar voor de etech dolphin is maar 1 driver beschikbaar op hun site (www.e-tech.com.tw) die heb ik geprobeerd en ook de driver die erbij zat, maar allebei zelfde prob. hogere ping en heel instabiel

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08 17:19
ZEKER met dialupverbindingen via isdn en analoog modem is het de moeite om wat van MTU en dergelijke te weten te komen...scheelt in sommige gevallen behoorlijk veel. Is op internet veel over te vinden (in combinatie met het verlagen van je ping bedoel ik dan)

ach...in een volgend leven lach je er om!