De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
het is natuurlijk iemand elke keer weer op te sporen als die een vast IP heeft ipv een dynamische.
behalve als dat dynamisch IP weer wordt omgezet in een vast domain
Verwijderd
RayOp dinsdag 15 mei 2001 15:46 schreef _Reda het volgende:
Als je ADSL hebt heb je een vast IP. Is het nou echt zo dat je daardoor sneller of vaker
last hebt van hackers??
Biju kabel heb je ook ene vast ip-adres
En wat doe ik er tegen?
Nix als ze je willen hacken doen ze dat!
Welke beveiliging is praktisch spijkerdicht als je je pc de hele dag wilt laten draaien?
Firewall draaien maar ik zeg al als ze echt binnen willen komen lukt ze dat wel
Verwijderd
Tja de echte hackers willen namelijk ook bij gewone usertjes binnen komen aan een adsl verbindinkjeOp dinsdag 15 mei 2001 15:50 schreef gharay29 het volgende:
[..]
Ray
De echte hackers pakken meer de grotere bedrijven aan lijkt mij, als iemand bij jou aan het fucken is, is dat meestal een amateur met lego speeltjes
Iemand die weet wat ie doet hackt niet om iemand te pesten maar om iemand te HELPEN!
ik ken er wel meerdere die het alleen maar doen voor de lol ik ben nl ook slachtoffer geweestOp dinsdag 15 mei 2001 16:19 schreef M!nD het volgende:
[..]
Tja de echte hackers willen namelijk ook bij gewone usertjes binnen komen aan een adsl verbindinkje
De echte hackers pakken meer de grotere bedrijven aan lijkt mij, als iemand bij jou aan het fucken is, is dat meestal een amateur met lego speeltjes
XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Jah,, Hackers die gaan niet bij iem. hacken die nix , of weinig boeiende informatie heeft, alleen die ScripKids doen dat, die met sub 0000 0111 connecten (0000 0111 = 7)Op dinsdag 15 mei 2001 16:27 schreef funkflex het volgende:
[..]
ik ken er wel meerdere die het alleen maar doen voor de lol ik ben nl ook slachtoffer geweest
Trojans , Trojans en nog eens Trojans,
hack toch lekker met SYN/ACK zoals ik bijvoorbeeld
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
ddossen dus...Op dinsdag 15 mei 2001 16:35 schreef Daetalus het volgende:
neej, das cool...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
en by the way, je hebt geen firewall nodig als je oplet, als je niet oplet wel.. maar scoor dan een zo rustig mogelijke
Beste zou een linux routertjes op een oud doosje zijn, maar ik weet niet hoe je hier in thuis bent.
Suc6!
Ah, een trotse internet verneuker, ben er maar blij mee... l33t h4x0rOp dinsdag 15 mei 2001 16:35 schreef Daetalus het volgende:
[..]
Jah,, Hackers die gaan niet bij iem. hacken die nix , of weinig boeiende informatie heeft, alleen die ScripKids doen dat, die met sub 0000 0111 connecten (0000 0111 = 7)
Trojans , Trojans en nog eens Trojans,
Virusscannertje misschien. Geen vreemde files openen werkt nog beter even.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Kijk wel uit dat je de instelling goed hebt staan. Ik ben al eens vergeten mijn internet instelling goed te zetten waardoor ik minstens 2X gehacked ben. Ze hadden overigens niks ernstig gedaan alleen maar nieuwe dir''s aangemaakt, maar ik heb toch maar ff een spookje terug gezet.
Sinds ik de instellingen weer goed heb staan ben ik niet meer gehacked. Dus zolang je niet zichtbaar bent zit je wel goed.
Als iemand je dan pingt, stuurt die geen reply terug. dus het lijkt dat je niet online bent.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
gewonde consument? :?Op woensdag 16 mei 2001 10:32 schreef Dirk-Jan het volgende:
Wil je echt goed tegen hacken beveiligd zijn (voor een gewonde consument - red.), dan moet je winroute installeren, en zeggen dat die ICMP pakketten moet droppen...
Als iemand je dan pingt, stuurt die geen reply terug. dus het lijkt dat je niet online bent.
Maarrehm, ik heb vroeger Winroute geprobeerd ivm het internet delen hier in huis (ik heb ook ADSL) en ik kreeg voortdurend ongeldige bewerkingen van EN winroute en externe toegang. Dus die heb ik maar opgegeven.
Ik draai nu BLackICE en dat werkt perfect!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Ja, zat...Op dinsdag 15 mei 2001 22:21 schreef TomcatX het volgende:
Zijn er nog veel gevaren als je zonealarm gebruikt? Het lijkt me echt bijna een waterdichte oplossing.
Crashende win2k (oh ok, dat is niet echt een gevaar alleen lastig
Magoed, je kan er wel per programma specificeren of ie wel of niet het internet op mag, maar _niet_ per protocol (tcp, udp), ip-adres (bijv ''je'' mag niet naar www.tweakers.net
Een ''echte'' firewall kan dat laatste allemaal wel... Maar dan niet noodzakelijkerwijs per programma
Winroute pro 4.1 is een gecertificeerde firewall voor een leuke prijs. zit alles in wat je wilt hebben (NAT, DHCP, Portmapper, firewall) Inbound en outbound is apart te configureren wat wel een must is voor trojans.
Vandaar dat ik ALTIJD gehacked wordOp dinsdag 15 mei 2001 22:25 schreef mbitnl het volgende:
Ah nergens voor nodig joh, zorg gewoon dat je geen kleine ettertjes in je icq hebt en internet lekker door!