[BC3] Wie is er allemaal wel eens op Megalan geweest?

Pagina: 1
Acties:
  • 82 views sinds 30-01-2008

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-06 16:49
Zie topic ik weet niet als dit de juiste groep is maar deze zat het dichtst er bij!

Onder welke nick was je op megalan?
en Op welke megalans ben je geweest 1 2 etc

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:03

GaMeOvEr

Is een hork.

Euh... En wat wil je met je vraag bereiken dan ? Als dit een opsomtopic gaat worden mik hem dicht.

Heb je concrete vragen, stel ze dan.

Aannames zijn fataal.

• Sir_Joachim
  • Laatst online: 11-03-2023

Sir_Joachim

Bestek Roelz

Ben op Drome 8 geweest en zal er zeker zijn met Drome 9 :P

WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u

• cool0
Gewoon effe kijken mensen die ik ken als die hier ook zitten en doe niet gelijk zo agri.

Anders gooi je hem maar dicht.

sjeeee

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

• MP83
  • Laatst online: 31-01 18:11
Op dinsdag 15 mei 2001 13:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh... En wat wil je met je vraag bereiken dan ? Als dit een opsomtopic gaat worden mik hem dicht.

Heb je concrete vragen, stel ze dan.
Zielig ventje, gelijk janken met dichtgooien..pfff, deze jongen is blijkbaar gewoon geinterreseerd in MegaLan.

Opsommingsvraag vond ik het nou niet op lijken, meer op gewoon interesse in andere GoTters op een lan...

• Tjeerd
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:45

Tjeerd

Be Original, Be Yourself.

Ik ben op verschillende MegaLAN''s geweest, heb er geloof ik nu 3 (...) meegemaakt, kweet me-god niet meer welk # nou pcies, maar ''t is best knus :) dat MegaLAN en een aardig goed draaiend netwerk en een aardige internetverbinding. Ut is in een kelder van het HR&O gebouw te R''dam gehouden tot nu toe, maar ik geloof dat ze nu op zoek zijn naar een nieuwe geschikte lokatie om het te houden.

MegaLAN is best geinig ;)

(www.megalan.nl voor meer info)

www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 11:03

GaMeOvEr

Is een hork.

Op dinsdag 15 mei 2001 13:55 schreef cool0 het volgende:
Gewoon effe kijken mensen die ik ken als die hier ook zitten en doe niet gelijk zo agri.

Anders gooi je hem maar dicht.

sjeeee
Ik doe helemaal niet "agri" ik wil alleen weten waar je met dit topic hene wilt. That''s it.
Zielig ventje, gelijk janken met dichtgooien..pfff, deze jongen is blijkbaar gewoon geinterreseerd in MegaLan.
Ik jank niet met dichtgooien, (Ben ik nu geen zielig ventje meer ? :) ) ik wilde alleen weten wat precies de bedoeling van het topic was.

Als mensen nu gaan lopen roepen "ik was er", en dan 50 reacties lang dan lijkt het mij namelijk niet echt een nuttig topic.

Als de toonzetting verkeerd overkwam, mijn excuses dan.

Aannames zijn fataal.

• MP83
Op dinsdag 15 mei 2001 15:06 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik jank niet met dichtgooien, (Ben ik nu geen zielig ventje meer ? :) ) ik wilde alleen weten wat precies de bedoeling van het topic was.

[..]

Als de toonzetting verkeerd overkwam, mijn excuses dan.
ok. thx voor de uitleg bij je post.

• lange
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 15:15

lange

Boom Boom?

ben zoiezo nog nooit op een lanparty geweest (als je mijn eigen 8 user lannetjes tenminste niet mee rekent), maar ik ben wel al een tijdje aan het rond kijken want het lijkt me erg leuk.
er is voor mij alleen een nadeel, ik heb geen vervoer (jah de trein) dus was ik eigenlijk op zoek naar iets in de omgeving van utrecht, dus al iemand iets weet...(word(en) er bv een lanparty(s) gehouden in de jaarbeurs?).

Verwijderd

Ik ga naar Drome 9 (1000 plaatsen) deze zomer ! www.drome.nl

• cool0
Megalan werd eerst in de Kelder van HR&O gehouden in Dordrecht. Megalan 10 is op een totaal andere lokatie geweest ook in dordrecht maar toen in de blije hoek daar is nog een ruzie gefilmed Icehawk de huidige "staff" had ruzie met een paar man :)

Verwijderd

Ik wil even niet melig doen , maar is er geen risico dat op zo''n LAN iemand net je nieuwe Optical mouse of zelfs hele PC pikt?

• MP83
Er heerst toch een soort saamhorigheid/gezelligheid waarin je niet hoort te jatten van elkaar. Ik denk/heb zelf nog nooit zoiets meegemaakt iig.

• cool0
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dat er wat gejat werdt van me. Maare ja je hebt er waarschijnlijk wel van die hangjassen bij zitten die d''r handjes niet in d''r zakken kunnen houden

• Freddy_Fish
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-07 15:02

Freddy_Fish

de Verdwenen Zeewierzaadjes

Ja was masterlijk, mijn 1e LAN waar ik geweest was, allemaal oude gasten en ik was toen daar als jongetje van 15 samen met me neef en broertje, HL ownde toen die tijd en tiberian sun was net 1 dag uit werdt ook gespeeld. Was toen een gast KingPin die veegde echt de vloer met iedereen aan met elke game. Echt kewle herinneringen aan over gehouden, weet trouwens nie of ik 15 was, we waren in ieder geval de jongste. Ben nu bijna 19, kan iemand me gelijk vertellen welke LAN da was?, en bestaat Megalan eigenlijk nog, lijkt me best wel eens weer een keer leuk om heen te gaan.

• Sine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 21:25
euh... 17 mei 2001 .... :?

Repareren doe je zo.

• reddog33hummer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-07 17:33

reddog33hummer

Dat schept mogelijkheden

de meeste lanparties waar ik geweest was plakken ze een stikker met een nummer op je pc en monitor zodat je met de zelfde weer naar buiten gaat.

Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5

• morphje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 11:40

morphje

let's all love lain

Megalan ? Jaaaaaaa daar ben ik best een aantal keer heen geweest. Ik geloof een keer of 4 a 5, maar jammer dat ze nu gestopt zijn ivm geen locatie ;(

Jatten gebeurt op geen enkele lan niet. Je kan er ook op rekenen dat het opvalt als opeens iemand een monitor zit los te schroeven en er mee wegloopt, Je kent al binnen een uur minimaal 3 onbekenden die om je heen zitten.

Zo was ook mijn eerste megalan, ik kende niemand, maar binnen het uur was mijn pc veilig gestelt als ik ging pissen oid :) Er is een hoop saamhorigheid tussen de lanners van tegenwoordig.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:02

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Topic is pas een jaar oud :Z

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.