Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Heb je concrete vragen, stel ze dan.
Aannames zijn fataal.
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Anders gooi je hem maar dicht.
sjeeee
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Zielig ventje, gelijk janken met dichtgooien..pfff, deze jongen is blijkbaar gewoon geinterreseerd in MegaLan.Op dinsdag 15 mei 2001 13:52 schreef GaMeOvEr het volgende:
Euh... En wat wil je met je vraag bereiken dan ? Als dit een opsomtopic gaat worden mik hem dicht.
Heb je concrete vragen, stel ze dan.
Opsommingsvraag vond ik het nou niet op lijken, meer op gewoon interesse in andere GoTters op een lan...
MegaLAN is best geinig
(www.megalan.nl voor meer info)
www.tjeerd.net - To repeat what others have said, requires education, to challenge it, requires brains.
Ik doe helemaal niet "agri" ik wil alleen weten waar je met dit topic hene wilt. That''s it.Op dinsdag 15 mei 2001 13:55 schreef cool0 het volgende:
Gewoon effe kijken mensen die ik ken als die hier ook zitten en doe niet gelijk zo agri.
Anders gooi je hem maar dicht.
sjeeee
Ik jank niet met dichtgooien, (Ben ik nu geen zielig ventje meer ?Zielig ventje, gelijk janken met dichtgooien..pfff, deze jongen is blijkbaar gewoon geinterreseerd in MegaLan.
Als mensen nu gaan lopen roepen "ik was er", en dan 50 reacties lang dan lijkt het mij namelijk niet echt een nuttig topic.
Als de toonzetting verkeerd overkwam, mijn excuses dan.
Aannames zijn fataal.
ok. thx voor de uitleg bij je post.Op dinsdag 15 mei 2001 15:06 schreef GaMeOvEr het volgende:
Ik jank niet met dichtgooien, (Ben ik nu geen zielig ventje meer ?) ik wilde alleen weten wat precies de bedoeling van het topic was.
[..]
Als de toonzetting verkeerd overkwam, mijn excuses dan.
er is voor mij alleen een nadeel, ik heb geen vervoer (jah de trein) dus was ik eigenlijk op zoek naar iets in de omgeving van utrecht, dus al iemand iets weet...(word(en) er bv een lanparty(s) gehouden in de jaarbeurs?).
Verwijderd
Backup not found (R)etry (A)bort (P)anic<br\>AMD 3400+ 64, 2 GB DDR, 1,5 TB Raid5
Jatten gebeurt op geen enkele lan niet. Je kan er ook op rekenen dat het opvalt als opeens iemand een monitor zit los te schroeven en er mee wegloopt, Je kent al binnen een uur minimaal 3 onbekenden die om je heen zitten.
Zo was ook mijn eerste megalan, ik kende niemand, maar binnen het uur was mijn pc veilig gestelt als ik ging pissen oid
Dit topic is gesloten.
![]()