Toon posts:

[BC3] Kapitaliseren landennamen in Public Folder

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een goede ochtend. Een klant van ons heeft op zijn exchange server een public "contacts" folder. Volgens een of andere regelgeving dienen plaatsnamen en landennamen in hoofdletters te staan. Echter wanneer we dit aanpassen dan verandert de plaatsnaam inderdaad in hoofdletters maar de landennamen gaan terug naar Xxxxxx wie o wie kan dit voor mij oplossen..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :(

Verwijderd

"een klant"

Misschien zou het bedrijf waar je werkt eens erover na moeten denken om een paar ECHTE IT-ers in te huren i.p.v. prutsers. (no offense)

GoT is niet bedoeld als gratis hulpbron om commerciële bedrijven te helpen.

Voor 350 gulden per uur + voorrijd kosten gaan we verder praten.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 15 mei 2001 12:33 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
"een klant"

Misschien zou het bedrijf waar je werkt eens erover na moeten denken om een paar ECHTE IT-ers in te huren i.p.v. prutsers. (no offense)

GoT is niet bedoeld als gratis hulpbron om commerciële bedrijven te helpen.

Voor 350 gulden per uur + voorrijd kosten gaan we verder praten.
Is goed wat is je rekening nummer en BTW ik ben het helemaal met je eens wat dat bedrijf betreft Het is redelijk bekend in Eindhoven... Maar niemand binnen de organisatie kan hier antwoord opgeven (of wil... En ik wil hier ook weg maar ja...)

GOT is juist wel een enorme bron van info en vaak erg behulpzaam

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:01

Boss

+1 Overgewaardeerd

Wat een gezelligheid weer!
Ik heb zoiets ook eens ergens gehad in een windows app. Als je het opnieuw intypt, wordt er waarschijnlijk door een of andere procesure vergeleken of de nieuwe waarde afwijkt van de oude. Dat is niet het geval (afgezien van de caps) en dus wordt je wijziging niet verwerkt.
Verander de landnaam in iets *echt* anders (een 1 erachter ofzo) en daarna de 1 er weer af en naar hoofdletters.

Weet niet of het voor jou probleem opgaat, maar het kan voorkomen in MS Apps.

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.