Een onderdeel van Single Sign-On.Op dinsdag 15 mei 2001 11:02 schreef Escobar het volgende:
Weet iemand wat Novell Client Trust is?
Heeft niets met elkaar te maken. Het kan best zijn dat je in de gaten gehouden wordt, maar dat zal dan met ZEN Remote Control gebeuren of iets vergelijkbaars. Kun je trouwens ook gewoon even aan je systeembeheerder vragen hoor.Ik heb namelijk het gevoel dat we hier op school nogal in de gaten gehouden worden...
(en scholieren moeten ook in de gaten gehouden worden, zijn destructieve schepsels...
client trust:
het is een soort tooltje dat je gebruikersnaam "onthoud" zodat je je niet telkens opnieuw hoeft aan te melden.
Bij ons binnen het bedrijf werkt het alsvolgt: we loggen ''s morgens aan onder novell.... als we dan bijvoorbeeld willen i-netten dan start ie ook automatisch (vanuit de NAL) die client trust op.... dan hoef je je dus niet opnieuw te verifieren aan de sever die het i-net verkeer regelt.
het heeft dus helemaal niets te maken met dat jullie in de gaten gehouden worden... Dat betekent niet dat het niet gebeurd!!! alles KAN gelogd worden!
het is een soort tooltje dat je gebruikersnaam "onthoud" zodat je je niet telkens opnieuw hoeft aan te melden.
Bij ons binnen het bedrijf werkt het alsvolgt: we loggen ''s morgens aan onder novell.... als we dan bijvoorbeeld willen i-netten dan start ie ook automatisch (vanuit de NAL) die client trust op.... dan hoef je je dus niet opnieuw te verifieren aan de sever die het i-net verkeer regelt.
het heeft dus helemaal niets te maken met dat jullie in de gaten gehouden worden... Dat betekent niet dat het niet gebeurd!!! alles KAN gelogd worden!
hier zou een slimme opmerking kunnen staan
maar die staat er niet
Novell 
Ik ben CNA
maar het is echt een OS op retour je kan het wel makkelijk om zeep helpen
bij ons op school draaien ze ook novell elke week wel weer lol daar mee
Ik ben CNA
maar het is echt een OS op retour je kan het wel makkelijk om zeep helpen
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Dan heb je extreem slechte beheerders. De enige manier om een fatsoenlijk geconfigureerde NetWare server te verknoeien is met een admin login of console access. En die twee dingen krijg je bij een fatsoenlijke config als niet-admin nou juist net niet...
Verwijderd
Nou meneer cool0 ,vertel jij dan maar eens wat jij wil gaan verkloten op een NT workstation wat helemaal dicht gemaakt is met zenworks policys en andere ongein.
Ik geloof er namelijk niks van dat jij ook maar iets van Netware weet. (het is trouwens een NOS).
Oh ja Novell is een bedrijf Netware is het programma.
Ik geloof er namelijk niks van dat jij ook maar iets van Netware weet. (het is trouwens een NOS).
Oh ja Novell is een bedrijf Netware is het programma.
Heerlijk, dat fanatisme onder de Novell-adepten 
En gelukkig wel terecht, netware is nog steeds een van de stabielste en veiligste NOS''sen van het moment.
En gelukkig wel terecht, netware is nog steeds een van de stabielste en veiligste NOS''sen van het moment.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Het is een beetje de pot verwijt de ketel, is het niet????Op dinsdag 15 mei 2001 13:20 schreef hobbeldebobbel het volgende:
het is een soort tooltje dat je gebruikersnaam "onthoud" zodat je je niet telkens opnieuw hoeft aan
jaja goh goh,heb even geen inspiratie
Via client trust kun je via bordermanager proxy het internet op (het sleuteltje in de traybar).
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Wat Marciemars al zegt, zonder clienttrust heb je geen toegang tot het internet...
Meer niet
O, en ja, je wordt gelogt, want ClientTrust us van BorderManager en die logt alles wat voorbij komt...
Meer niet
O, en ja, je wordt gelogt, want ClientTrust us van BorderManager en die logt alles wat voorbij komt...
Real men use Linux
Pagina: 1