[BC3] UT server in lokaal netwerk

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Wie kan en wil mij helpen.
ik heb een thuis(lan) netwerk.
ik wil mijn server gebruiken om met vrienden
ut te spelen maar als ik ze via netwerk optie van ut uitnodig ,krijgen ze geen verbinding met mij omdat de ip nummers beginnen met 192...
Wie weet raad.........

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 23:04

jep

Unreal laten luisteren naar de goede ethernet kaart met dus het goede ip, en even op je capslock toets druken.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:11

Jaymz

Keep on moving !

En je topictitel iets minder algemeen kiezen.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

ff topictitel aangepast, voortaan graag wat creatiever, "HEEELP" is zo algemeen, iedereen wil immers geholpen worden, nietwaar? :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

1. zorg dat de UT PC in dezelfde IP range zit als de rest van de pc''s, of zorg dat de gateway goed ingesteld staat als je vrienden via een router op het netwerk komen.

2. zorg dat je elkaar kunt pingen

3. zorg dat je elke firewall uitschakelt (op zowel servers als clients)

4. start UT

• originalmycroft
  • Laatst online: 09-07 20:33
Zoals ik het begrijp zit jij via een server die NAT doet aangesloten op het internet en wil jij een game hosten zodat je maatjes die op het internet zitten mee kunnen spelen??

Dit kan dus niet, tenzij jij die UT server op de NAT server van je netwerk draait
Pagina: 1