[BC3] Wingate 4.x inloggen

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand of het mogelijk is om in Wingate voordat je op een client PC op internet gaat een wachtwoord te vragen.

Mijn probleem is dat ik ISDN heb en dat ik eerst wil dat een gebruiker een wachtwoord intikt voor het gaan op internet (of gewoon een vraag met: Wilt U verbinding maken)

Tegenwoordig zit er in software zovaak automatische checks naar Internet, dat ik me scheel betaal aan het verbinding maken. Ik wil zelf kunnen kiezen of ik wel een verbinding moet maken !

Alvast bedankt, Frank

PS: En als het niet in WIngate zit.....weet iemand anders wel een pakket ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Je moet eens kijken in je instellingen, ofte RTFM (Read The F#cking Manual). Je kan in Wingate users aanmaken, en voor elke service bepalen dat je user-auth. wil doen via een leuk Java-window''tje, waardoor je dus bepaalde gebruikers toegang geeft tot internet, anderen tot mail,enz.

Greetz

• BC3 Victim
Pcies, gewoon guest gebruik disabelen.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Thanks !

Ga het proberen...... :)