[BC3] Sygate werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:

• Maku
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-02 14:56
Whhaaaaaaaaaaaaaaah ik heb het maar geprobeert dat sygate ipv ishare maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de pc beneden weer te voorzien van internet (ouders pissed)

Ikk heb een kabel modem en dat vereist extra instellingen maar wat waar hoe en wanneer !?

Alles werkte met ishare en de ip adressen kloppen wel maar het wil maar niet lukken :'(

Ik heb nog geen gataway en al die shit geprobeert want dat zou niet nodig zijn please help me :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(

• Dennis
  • Laatst online: 00:07
Op maandag 14 mei 2001 17:32 schreef 001Michael het volgende:
Whhaaaaaaaaaaaaaaah ik heb het maar geprobeert dat sygate ipv ishare maar ik krijg het maar niet voor elkaar om de pc beneden weer te voorzien van internet (ouders pissed)

Ikk heb een kabel modem en dat vereist extra instellingen maar wat waar hoe en wanneer !?

Alles werkte met ishare en de ip adressen kloppen wel maar het wil maar niet lukken :'(

Ik heb nog geen gataway en al die shit geprobeert want dat zou niet nodig zijn please help me :'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(:'(
Gateway is wél nodig!!

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op maandag 14 mei 2001 17:32 schreef 001Michael het volgende:

Hee, als je nou gewoon eerst eens de instructies op hun site volgt hoe je het moet configureren voor kabelmodem. Daarom schrijven ze nou handleidingen. ;)
Het is simpel:

Server:
1 netwerkkaart waarop internet binnenkomt: niks veranderen
1 netwerkkaart naar andere PC: invullen in properties van netwerkconfiguratie van die kaart: IP: 192.168.0.1, subnet mask: 255.255.255.0, gateway: leeg laten.

Client:
1 netwerkkaart waar internet binnen moet komen: IP: 192.168.0.20 (of whatever ander nummer als laatste: als het maar hoger is dan 1), subnet mask: 255.255.255.0, gateway: 192.168.0.1 (het IP van de server! want daar komt het internet door naarbinnen)

Geef je client dezelfde workgroup-naam als de server, maar een andere eigen naam. (zoals @home, als je bij @home bent: kijk maar op de server naar zijn domain/workgroup config)

Laatste versie van sygate installeren op server (client niet nodig), eventueel beide pc''s rebooten: klaar.

Verder DNS-jes enzo: niks invullen. Gewoon standaard-instellingen van als je kaart nieuw installeert.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Maku
ok probeer ik even

Die kabel instellingen er nu al bij of moet ik die nic ofzo gebruiken

(ze leggen het eeen beetje onduidelijk uit)

• Maku
jammer werkt niet zonder of met nic + de bovenstaande instelingen.

Kabel is goed, kan pingen en files sharen, kan zelf internetten maar niet beneden AAAAAArgh

• BC3 Victim
Check even voor de zekerheid of je nic''s geen irq sharen

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Op maandag 14 mei 2001 17:50 schreef 001Michael het volgende:
Die kabel instellingen er nu al bij of moet ik die nic ofzo gebruiken

(ze leggen het eeen beetje onduidelijk uit)
Kabelinstellingen? Doen wat ik hier type: Da''s alles.

Sygate stelt zich automatisch wel in: je hoeft alleen maar aan te geven dat je permanent verbonden bent.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

sygate kiest de verkeerde netwerk kaart je moet op je server kant van de zaak zo instellen dat je de van je provider als incoming connection hebt en je eigen als outgoing

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• Maku
Op maandag 14 mei 2001 18:03 schreef Gizz het volgende:
Check even voor de zekerheid of je nic''s geen irq sharen
ehh sorrie zit nog niet zo lang in de lan buisness wat houd een nic in :?
(irQ''s snap ik wel)

• Maku
ehh jongens mischien is het handiger als er een stel schreenshots worden gepost want het wil niet echt lukken ik weet niet of ik het wel goed doe sorrie

[smeekmode]

i feel so stupid !! |:(|:(|:(|:(|:(|:(
altublieft :'(

[\smeekmode]

Echt niet lollig dat ik het niet snap vraag me vanalles over overclocken maar vraag me niets over een netwerk :P

• BC3 Victim
Met connectionsharing werkt het wel?

Edit: laat maar... sorry niet goed gelezen :)

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08 19:28

spok9

Groen...

Probeer winroute lite eens, werkte bij mij in 10 minuten op 3 pc''s :) makkelijker kan niet.

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Maku
Ok het werkt na veel gekloot (zie tijden)

[dankmode]

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
[\dankmode]

i thank u all :9

• jelmervos
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op maandag 14 mei 2001 20:13 schreef 001Michael het volgende:
Ok het werkt na veel gekloot (zie tijden)

[dankmode]

Hoeraaaa [..]

[\dankmode]

i thank u all :9
Layout verneuker! :):)

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Pagina: 1