[BC3] hoe kun je zien of chello je ports blokkeert

Pagina: 1
Acties:

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:48

Arjan A

Cenosillicafoob

Topicstarter
Probeer eens vanaf school nmap te draaien naar je machine

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

hoe kun je zien of chello je ports blokkeert. ik draai al een tijdje een ftp server(voor eigen gebruik,school) maar de laatste tijd doet ie het helemaal niet meer.

ligt dit aan dat chello poorten blokkeert? zoja welke poort moet ik dan gebruiken, of wat voor software?

ik weet dat dit eigenlijk niet mag, maar ik gebruik hem puur persoonlijk(voor op school zodat ik daar ook bij mijn lokale bestanden kan)...

wie weet het antwoord????

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je moeilijk wilt doen:
Meerdere servers gaan draaien op meerdere poorten en dan scannen om te kijken welke erdoor komen. Daarna de ftp op die poorten instellen. (nadat je de andere servers hebt uitgezet ;) )

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Jep, bij een vriend van mij hadden ze 21 en 80 ook dicht geramd. Ik heb die ook open staan, nog geen last van gehad :D

Verwijderd

Nieuwe firewall geinstalleerd?

Verwijderd

nee geen firewall geinstalleerd....
maar kun je niet met prog zien welke poorten dicht zijn???

Verwijderd

Je kan toch zelf kijken welke poorten het doen en welke niet.

Gewoon proberen. Als 21 en 80 net werken en andere poorten wel, dan zijn die 2 dus geblokt!

Of bel eventjes naar chelo waarom je poort 21 is geblokt :D!

Verwijderd

Je kunt vanaf een andere computer een portscan doen met een portscanner, zo zie je welke open staan en welke niet.

Zoek maar eens bij google op "portscanner download" ofzo, dan heb je zo een handig proggie te pakken.
Pagina: 1