Toon posts:

[BC3] online radio en winroute

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan geen online radio luisteren zodra ik winroute lite 4.1 start.
Kan ik bij port-mapping een poort instellen zodat ik winroute en online radio tegelijk kan gebruiken?
Ik weet niet hoe ik dit moet instellen.
Ik weet ook weinig over port-mapping en dergelijk. zie topic (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/174709)

-Kan iemand mij vertellen wat ik moet instellen zodat ik winroute kan gebruiken en online radio kan luisteren?
-Wat houdt port mapping precies in (wordt ook gevraagd in de topic die hierboven is gelinkt)
-Over welke poort gaat het audio verkeer?

beetje offtopic....

Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen winroute lit en winroute pro

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:07
Op zondag 13 mei 2001 13:55 schreef Ves het volgende:
Wat zijn de belangrijkste verschillen tussen winroute en
tussen winroute en??

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 13:19

Millennium

Bug free !!!

Voor shoutcast(winamp) en mediaplayer is het niet nodig om portmaps oid te maken....

En voor Realaudio weet ik het niet, maar op www.winroute.com staat vast wel iets over de nodige portmaps van RA (mits nodig)

suc6

Rampen bak 2004

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je moet NAT dus wel aan hebben staan.

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

je moet wel degelijk een portmapping maken.

als je zender bijv. op poort 8888 zit, moet je een poortmapping 8888 naar 192.168.0.1 maken

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Hier totaal geen problemen, ik heb gewoon winroute erop gemikt en toen winamp gestart en ingelogd, NO P totaal hier!

• Millennium
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-08 13:19

Millennium

Bug free !!!

Op zondag 13 mei 2001 18:57 schreef Dirk-Jan het volgende:
je moet wel degelijk een portmapping maken.

als je zender bijv. op poort 8888 zit, moet je een poortmapping 8888 naar 192.168.0.1 maken
Hoe bedoel je precies????

Portmaps Maak je ALLEEN voor programma''s die voor server spelen, en dus Listen Port nodig hebben. Voor een verbinding naar een southccast server (port 8000) is dus GEEN portmap nodig. Alleen als je zelf een southcast server draaid.

MVG

Rampen bak 2004

Pagina: 1