Ik heb de search gebruikt en heb vele topics erover gelezen maar het is me nog niet gelukt.
Volgende probleem:
Ik heb sinds kort ADSL en nu wil de rest van de fam. ook gaan internetten.
Ik heb hier al vele topics gelezen dat het beter is om in de server 2 nic''s te plaatsen. Heb ik dus gedaan. Ik kan dus wel met de server internetten, maar zodra ik op de nic voor internet daar het vinkje ''internet verdelen'' aanzet kan ik geen verbinding meer met internet krijgen.
Ik heb ook al Sygate, Wingate, winroute geprobeerd, maar dat wil ook niet echt.
Ik heb ook al de helpdesksite van xs4all geraadpleegd, en nog kom ik er niet aan uit.
De compuus zien elkaar wel in ''Mijn Netwerklocaties''.
Ik kan wel pingen naar de 98 clients en andersom en gegevens kopieren en delen. De 2 clients heb ik ook al ip''s en subnet gegeven.
Weet iemand raad ??
Volgende probleem:
Ik heb sinds kort ADSL en nu wil de rest van de fam. ook gaan internetten.
Ik heb hier al vele topics gelezen dat het beter is om in de server 2 nic''s te plaatsen. Heb ik dus gedaan. Ik kan dus wel met de server internetten, maar zodra ik op de nic voor internet daar het vinkje ''internet verdelen'' aanzet kan ik geen verbinding meer met internet krijgen.
Ik heb ook al Sygate, Wingate, winroute geprobeerd, maar dat wil ook niet echt.
Ik heb ook al de helpdesksite van xs4all geraadpleegd, en nog kom ik er niet aan uit.
De compuus zien elkaar wel in ''Mijn Netwerklocaties''.
Ik kan wel pingen naar de 98 clients en andersom en gegevens kopieren en delen. De 2 clients heb ik ook al ip''s en subnet gegeven.
Weet iemand raad ??