Verwijderd
Heb net zitten zoeken, maar niks nuttigs kunnen vinden. Hoe kan ik zeer eenvoudig naar een aantal client PC''s een bericht versturen die dan op het scherm van de clients verschijnt met een bepaalde boodschap.
Configuratie: Win2K Pro met ICS en 8 client PC''s met Win98SE.
Bedankt voor de moeite!
Configuratie: Win2K Pro met ICS en 8 client PC''s met Win98SE.
Bedankt voor de moeite!
nog een veel betere....Bassline WinPopUp 3.17
http://tucows.wau.nl/preview/4930.html
''t is wel shareware, maar daar kom je vast wel omheen, toch??
http://tucows.wau.nl/preview/4930.html
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Dat mag toch nietOp vrijdag 11 mei 2001 07:15 schreef SMulTiE het volgende:
net send <PCNAAM> <bericht> 
standaard in windhoos NT/2K
Stuurt ook naar w9x/me bakken D8 ik.
"net send everybody blaat -a" ofzow stuurt naar iedereen. Kweet alleen de vlag niet meer zeker.
Op school ook, iemand d8, ah dat wil toch niet.
ingeramd >> enter >> hele lokaal Biep. Oeps, lokaal ernaast BIEP, O fuck, HELE gan BIEP! >> boze systeembeheerder in lokaal!
Was lachuh.
standaard in windhoos NT/2K
Stuurt ook naar w9x/me bakken D8 ik.
"net send everybody blaat -a" ofzow stuurt naar iedereen. Kweet alleen de vlag niet meer zeker.
Op school ook, iemand d8, ah dat wil toch niet.
ingeramd >> enter >> hele lokaal Biep. Oeps, lokaal ernaast BIEP, O fuck, HELE gan BIEP! >> boze systeembeheerder in lokaal!
Was lachuh.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
Net Send werkt wel, maar dan moet ik wel Winpopup op de Win98SE machines aan hebben.
Das ook geen probleem, maar weet iemand hoe ik die venstertjes op het scherm kan laten verschijnen -> dus echt een pop-up
. Nu blijft Winpopup als er een bericht komt nog steeds heel zoetjes in de taskbar.
Das ook geen probleem, maar weet iemand hoe ik die venstertjes op het scherm kan laten verschijnen -> dus echt een pop-up
True, ik heb hier win2K machines, en daarbij popt het wel atlijd direct up.
WInPopUp heeft volgens mij een functie [vinkje] dattie direct popupt.
Anders mote je FF WinPopUpPlus hebben [als ik het me goed herrinner]
WInPopUp heeft volgens mij een functie [vinkje] dattie direct popupt.
Anders mote je FF WinPopUpPlus hebben [als ik het me goed herrinner]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Hoe maak je een volgende regel bij net send?
want als je een beetje lang bericht maakt, dan houd ie alles op 1 lange rij text :0
want als je een beetje lang bericht maakt, dan houd ie alles op 1 lange rij text :0
/dev/null
Op donderdag 17 mei 2001 00:53 schreef -=!ME!=- het volgende:
edit:
Nope, dat werkt ook niet
Nope, dat werkt ook niet
\o/
Pagina: 1